chase Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hei jeg har sett MANGE casemods som bruker denne knappen på sine kabinetter. personlig synes jeg den er råfet og har grusomt lyst på en sånn selv. har tenkt å bruke denne til hovedbryter for lys (katoder o.l.) spørsmålet er hvor jeg får tak i det. har sett de har det på elfa. har de ikke den ikke noen andre steder? og koster den virkelig rundt 200 kr? mvh Peaty Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du må nok forklare litt nærmere hva du mener! Flate vippebrytere i plastikk, runde metall vippebrytere med gummihette eller no? Google er alltid en fin bil.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Du må nok forklare litt nærmere hva du mener! Flate vippebrytere i plastikk, runde metall vippebrytere med gummihette eller no? Google er alltid en fin bil.. Du sier at google er en fin ting, men klarer ikke å google Bulgin switch selv? Edit: http://images.google.com/images?q=Bulgin%2...=en&sa=N&tab=wi Endret 17. september 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Trøøøttt.. Men nå vet jeg hva han mener! Uansett er det med at de koster 200 kr sant i enkelte tilfeller, men ikke i alle. Har ikke sett dem i Norge, men Microplex burde da vurdere å ta dem inn. *SoveLittPåKabinett* Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Trøøøttt.. Men nå vet jeg hva han mener! Uansett er det med at de koster 200 kr sant i enkelte tilfeller, men ikke i alle. Har ikke sett dem i Norge, men Microplex burde da vurdere å ta dem inn. *SoveLittPåKabinett* Hehe, sånt skjer. Men til trådstarter: Hvis de har det på Elfa, hva er problemet? Hvorfor ikke handle der? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Trøøøttt.. Men nå vet jeg hva han mener! Uansett er det med at de koster 200 kr sant i enkelte tilfeller, men ikke i alle. Har ikke sett dem i Norge, men Microplex burde da vurdere å ta dem inn. *SoveLittPåKabinett* Hehe, sånt skjer. Men til trådstarter: Hvis de har det på Elfa, hva er problemet? Hvorfor ikke handle der? Tror nok problemet er at de koster for mye der De har jo de knappene (i rødt, blått og grønt) til rundt 125kr hos frozencpu.com, det blir vel kanskje billigere der, selv med frakt? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Zevs_ fant noen, så jeg legger bare ut linken jeg: link Disse er litt billigere enn de jeg linket til i forrige innlegg Endret 18. september 2005 av sigen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) _Zevs fant noen, så jeg legger bare ut linken jeg: linkDisse er litt billigere enn de jeg linket til i forrige innlegg Hehe, Jeg kaller meg Zevs_, Sigen! Men uansett det er bare å Google på Bulgin Switch så finner du masse. Kanskje man kan kjøpe direkte i fra Bulgin Her? I så fall stiller jeg meg frivillig til å ta opp bestillig og sende inn. Selvfølgelig vis det går og vis det er noen interesse. Her er også en liste over hvem som markedsfører Bulgin i Norge. Endret 18. september 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
chase Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 hei "problemet" mitt er vel at jeg helst ville sett at den var litt billigere og at som en nevner over at microplex elller en sånn type butikk tok inn de bryterne. Hvis jeg ikke finner noen steder der de har den går jeg heller for en "launch" switch fra microplex. har tenkt å bruke den som hovedbryter til alt lys i pcen slik at jeg kan ta alt av og på med en knapp/bryter. (noen som vet hvordan jeg skal koble det? to 30 cm katoder, to 3 runde, noen kabler med lys.....) på forhånd takk mvh Peaty Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Er ikke noe problem å koble det skulle jeg tro, kan tegne opp koblingsskjema for deg jeg Zevs_: Sorry, var litt trøtt når jeg skrev det. Retter det nå Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Er ikke noe problem å koble det skulle jeg tro, kan tegne opp koblingsskjema for deg jeg Er det ikke bare til å gjøre som bilde under? Eller er det litt spesielt med slike brytere? Vis det er tilfell, tegn opp Sigen Edit: Glemte bilde Endret 18. september 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jo, du bare kobler den i serie med komponentene, men det er jo ikke alle som forstår hva som menes med det Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jo, du bare kobler den i serie med komponentene, men det er jo ikke alle som forstår hva som menes med det Jo, men hvordan fungerer det når det er en pulsbryter? Den står vell ikke på som en vanelig bryter, den skal jo bare gi en kort puls. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Å pokker... Fremdeles trøtt jeg, siden det er en puls-bryter, så må en jo til med relè og greier da. Jeg kan spør en lærer på mandag, kommer ikke på hvordan det gjøres akkurat nå. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvis jeg ikke finner noen steder der de har den går jeg heller for en "launch" switch fra microplex. Hvis du har en Biltema butikk i nærheten så koster de 30,- per stk der. Hvis du skal ha mange kan de lønne seg, skal du bare ha en har det kanskje ikke så mye å si. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 De har flere farger hos frozenCPU.com, både med og uten LED`s (Nå snakker jeg om de kill-switch`ene) Lenke til kommentar
chase Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 hei ok takk for svar... tror jeg går for den racing bryteren. gidder ikke stresse hvis det er impulsbryter. btw så har jeg nettopp begynt på elektro GK hehe, så jeg vet hva serie og paralell er skal man bare koble bryteren inn i kretsen og det er det? på forhånd takk Mvh Peaty Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Bra valg med "racing-bryteren", digger den selv Det er sikkert ikke så mye mer stress med impulsbryter, det koster bare mer. Ja, du vet forskjellen på serie og paralell, men det er jo ikke alle som vet det Eh... Du går på GK Elektro, men er ikke sikker på om den bare skal kobles rett inn i kretsen? På tide å våkne i timene (Ja, du bare kobler den rett inn, samme hvor, siden den bryter kretsen ) Endret 18. september 2005 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå