Gå til innhold

Bulgin brytere med lys (vandal),hvor?

Anbefalte innlegg

hei

jeg har sett MANGE casemods som bruker denne knappen på sine kabinetter. personlig synes jeg den er råfet og har grusomt lyst på en sånn selv.

har tenkt å bruke denne til hovedbryter for lys (katoder o.l.)

spørsmålet er hvor jeg får tak i det.

har sett de har det på elfa.

har de ikke den ikke noen andre steder?

og koster den virkelig rundt 200 kr?

mvh Peaty

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trøøøttt.. Men nå vet jeg hva han mener! Uansett er det med at de koster 200 kr sant i enkelte tilfeller, men ikke i alle. Har ikke sett dem i Norge, men Microplex burde da vurdere å ta dem inn. *SoveLittPåKabinett*

Hehe, sånt skjer.

Men til trådstarter: Hvis de har det på Elfa, hva er problemet? Hvorfor ikke handle der?

Lenke til kommentar
Trøøøttt.. Men nå vet jeg hva han mener! Uansett er det med at de koster 200 kr sant i enkelte tilfeller, men ikke i alle. Har ikke sett dem i Norge, men Microplex burde da vurdere å ta dem inn. *SoveLittPåKabinett*

Hehe, sånt skjer.

Men til trådstarter: Hvis de har det på Elfa, hva er problemet? Hvorfor ikke handle der?

Tror nok problemet er at de koster for mye der ;)

De har jo de knappene (i rødt, blått og grønt) til rundt 125kr hos frozencpu.com, det blir vel kanskje billigere der, selv med frakt?

Lenke til kommentar
_Zevs fant noen, så jeg legger bare ut linken jeg: link

Disse er litt billigere enn de jeg linket til i forrige innlegg ;)

Hehe, Jeg kaller meg Zevs_, Sigen! :p

Men uansett det er bare å Google på Bulgin Switch så finner du masse.

Kanskje man kan kjøpe direkte i fra Bulgin Her?

I så fall stiller jeg meg frivillig til å ta opp bestillig og sende inn. Selvfølgelig vis det går og vis det er noen interesse.

Her er også en liste over hvem som markedsfører Bulgin i Norge.

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar

hei

"problemet" mitt er vel at jeg helst ville sett at den var litt billigere og at som en nevner over at microplex elller en sånn type butikk tok inn de bryterne.

Hvis jeg ikke finner noen steder der de har den går jeg heller for en "launch" switch fra microplex.

har tenkt å bruke den som hovedbryter til alt lys i pcen slik at jeg kan ta alt av og på med en knapp/bryter.

(noen som vet hvordan jeg skal koble det? to 30 cm katoder, to 3 runde, noen kabler med lys.....)

på forhånd takk

mvh Peaty

Lenke til kommentar

hei

ok takk for svar...

tror jeg går for den racing bryteren.

gidder ikke stresse hvis det er impulsbryter.

btw så har jeg nettopp begynt på elektro GK hehe, så jeg vet hva serie og paralell er :p

skal man bare koble bryteren inn i kretsen og det er det?

på forhånd takk

Mvh Peaty

Lenke til kommentar

Bra valg med "racing-bryteren", digger den selv :love:

Det er sikkert ikke så mye mer stress med impulsbryter, det koster bare mer.

Ja, du vet forskjellen på serie og paralell, men det er jo ikke alle som vet det ;)

Eh... Du går på GK Elektro, men er ikke sikker på om den bare skal kobles rett inn i kretsen? På tide å våkne i timene :tease:

(Ja, du bare kobler den rett inn, samme hvor, siden den bryter kretsen ;) )

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...