Gjest member-63169 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tenker på å kjøpe denne. Hercules dj console. http://europe.hercules.com/showpage.php?b=0&p=87&f=1 Er det noen som vet hvor jeg kan få sett den evt elkjøp, bonus,komplett eller noe? Bor i bergen. Kjøper den over internett i såfall. Noen som har den? er den bra? Jeg har hørt at jog whelsene kan bli skeive eller noe. Hva med kvaliteten? Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Finnes i prisguiden her på hardware. Der er det også noen bruker erfaringer. Selv har jeg aldri vært borti noe slikt. Hardware prisguide Hercules dj console Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei. Har denne og er meget fornøyd. Egner seg fint til fester o.l., selvlysende knapper, men vær forsiktig med drikkevarer i nærheten av den Syns den har bra kvalitet, har ikke merket noe slitasje enda, ikke engang på jog wheelsene. Kjøpte min på QXL, men som nevnt finnes den i prisguiden. Syns derimot ikke prisen har sunket noe særlig det siste året, denne er noe stiv spør du meg... Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 mn hvor kan jeg få sett den før jeg kjøper den?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå