estorm Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Min Dell Inspiron 4100 er blitt helt håpløs. Virker som om det er noe galt med harddisken, for den "bråker"/ tikker veldig mye kraftigere enn den pleide å gjøre. Maskinen skrur seg også av i hytt og pine og er umulig å bruke. Må den da repareres av et Dell verksted eller er det andre som fikser bærbare?? PS: Det er ikke lett å få lov til å sende Dell en mail. Rota rundt på sidene deres lenge før jeg fant ut av det... Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tipper at DELL har et verksted alla info care som tar seg av slike saker, send dem en mail så ordner det seg sikkert. Lenke til kommentar
estorm Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 sendte dell mail for 3 uker siden uten at jeg fikk noe svar på det. Sendte de ny mail nå... Ingen andre som kan fikse ?? Lenke til kommentar
hanser'n Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 sendte dell mail for 3 uker siden uten at jeg fikk noe svar på det. Sendte de ny mail nå... Ingen andre som kan fikse ?? Dells support på mail er nesten helt ubrukelig. Da jeg fikk mitt første problem, tok jeg kontakt med dem på mail to ganger med tre dagers mellomrom. Svar fikk jeg ikke før en måned etterpå! Jeg vil råde deg til å ringe. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Plukk opp telefonen, da får man svar på dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå