ollipower89 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Mitt resultat: A-knappen = Venstre museknapp B-knappen = Høyre museknapp Den funker kjempe fint! Måtte lodde på 2 knapper ^^ Det er selfølgelig ikke jeg som hadde idéen, men den er her: http://zieak.com/projects/nintendo_mouse.htm Til dere som elsker Nintendo: Kontrolleren var gul og hadde bitemerker på seg fra før, så slapp av. Ingen ville hatt en så stygg kontroll uansett. Endret 17. september 2005 av ollipower89 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Utrolig morsomt! Idèen er jo ganske original, men har ikke sett den praktisert her på forumet før.. Uansett kan "musa" umulig være verken praktisk eller behagelig! Lenke til kommentar
ollipower89 Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Utrolig morsomt! Idèen er jo ganske original, men har ikke sett den praktisert her på forumet før..Uansett kan "musa" umulig være verken praktisk eller behagelig! Hehe, den er god å holde i, men ledningen står i veien >.> (det er problemet) Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Utrolig morsomt! Idèen er jo ganske original, men har ikke sett den praktisert her på forumet før..Uansett kan "musa" umulig være verken praktisk eller behagelig! Hehe, den er god å holde i, men ledningen står i veien >.> (det er problemet) Da må vel neste steg være å få den trådløs? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er jo ikke så vanskelig om du har noe liggende.. Har noe liggende som jeg ikke bruker! Ordentlig Logitech-greier. Om jeg ikke selger det så modder jeg det nok! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Fikk helt flashback av å se den kontrollen igjen. Artig mod. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 LoL....så orginalt Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Nice! Nå fikk jeg lyst til å lage noe av den Trust-musa jeg har liggende *kikke seg rundt etter noe å lage den i* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Haha, genialt! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Bra jobb! *Tenke tilbake på gode gamle dager* Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Genialt. Det beste er at den funker! Hmm, kanskje modde en mus inn i en telefon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå