Gå til innhold

Spille inn høytalere! Hvor lenge?

x-team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare bruk dem normalt, ikke vær redd for å spille høyt. Det finnes ikke et magisk antall timer som sier når en høyttaler er ferdig spilt inn, men du vil høre en gradvis forbedring i lyden.

Har spilt i 4.5timer nå.. Er det nok?

Det kan ofte ta 50-100 timer før en høyttaler spiller optimalt. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke hengt meg opp i innspilling. Bare bruk høyttaleren normalt, så spiller den seg inn.

Lenke til kommentar
Bare bruk dem normalt, ikke vær redd for å spille høyt. Det finnes ikke et magisk antall timer som sier når en høyttaler er ferdig spilt inn, men du vil høre en gradvis forbedring i lyden.

Det kan ofte ta 50-100 timer før en høyttaler spiller optimalt. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke hengt meg opp i innspilling. Bare bruk høyttaleren normalt, så spiller den seg inn.

Da har jeg spilt 20timer.

Har ikke spilt noe spess høyt enda.

Mye lengere før jeg kan gi de godt med pulver? Gravis selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Så lenge det er snakk om elementer som holder en viss kvalitet er det ingenting i veien med å gnu på fra første stund egentlig. Elemetene tåler akkurat like mye om høyttalerene er kliss nye eller spillt på i x antall timer. Det er ingen mekaniske deler som sliter mot hverandre. Hvis du spiller høyt vil innspillingstiden bli kortet ned, og høyttalerne vil spille sitt fulle potensiale raskere.

Hva slags høyttalere har du?

Lenke til kommentar

Så lenge det er snakk om elementer som holder en viss kvalitet er det ingenting i veien med å gnu på fra første stund egentlig. Elemetene tåler akkurat like mye om høyttalerene er kliss nye eller spillt på i x antall timer. Det er ingen mekaniske deler som sliter mot hverandre. Hvis du spiller høyt vil innspillingstiden bli kortet ned, og høyttalerne vil spille sitt fulle potensiale raskere.

Hva slags høyttalere har du?

Har nok bare Eltax Milenium som selges på komplett. Dere mener sikkert det er dåle høytalere men er fornøyd med de. Skulle ikke ha noe monsteranlegg så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...