chris Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Etter din mening hvilket av de tre Coldplay albumene Parachutes (2000) A Rush of Blood to the Head (2002) X & Y (2005) Hvilket liker du best, eventuelt hvilken sang/sanger? Endret 17. september 2005 av chris Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Parachutes. Everything's not lost. <3 Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Parachutes. støttes favorittsanger: yellow, trouble og dont panic fra parachutes tittelsporet, clocks og the scientist fra a rush of blood of to the head fix you, what if og 'til kingdom come fra x & y Endret 17. september 2005 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det beste albumet er parachutes og den beste sanger er Shiver! Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 X & Y Parachutes A Rush Of Blood To The Head I den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg digger Speed of Sound Har ikke hørt så forferdelig mye av Coldplay i grunn, vurdere å kjøpe noen samleskiver for å få høre mer Lenke til kommentar
lossennarion Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Etter min mening er speed of sound noe av det dårligste coldplay noen gang har laget. Og iallefall den dårligste på X&Y. Den første uka jeg hørte x&Y syntes jeg den var litt tam, men etter å ha hørt plata mange ganger har jeg insett at dette er et fantastisk bra album, akkurat som de to forrige. Det er vanskelig å peke ut det beste, men skal jeg velge et så må det nok være parachutes Og til alle dere som skal til spektrum 31. oktober: Dere kan glede dere! Det blir enormt. Kommer aldri til å glemme 28. juni 2005. National Sport Centre, Crystal Palace, 40 000 mennesker, coldplay. Trenger jeg si mer? Helt fantastisk. Fix you avslutter det hele på en helt fantastisk måte. Får frysninger hver gang jeg ser videoen Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Etter min mening er speed of sound noe av det dårligste coldplay noen gang har laget. Og iallefall den dårligste på X&Y. Av de låtene jeg har hørt, synes ikke jeg Speed of Sound er den dårligeste hvert fall. Men det er jo din subjektive mening da Edit: leif Endret 17. september 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Parachutes! Deffinitivt! Yellow Lenke til kommentar
lossennarion Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Jeg synes speed of sound blir alt for mye listepop. Coldplay skal ikke være et fjortissband, men et kvalitetsband. Håper de fortsetter med dette i lang tid framover. Endret 17. september 2005 av lossennarion Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 1. A rush of blood to the head 2. parachutes 3. x&y Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Innholdet i de fleste av Coldplays sanger er relatert til mennesker, livet og følelser. Det er det jeg liker med Coldplay. Flere som tenker slik? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Innholdet i de fleste av Coldplays sanger er relatert til mennesker, livet og følelser.Det er det jeg liker med Coldplay. Flere som tenker slik? Er ikke de fleste sanger det? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Parachutes (2000) Yeah! Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Innholdet i de fleste av Coldplays sanger er relatert til mennesker, livet og følelser.Det er det jeg liker med Coldplay. Flere som tenker slik? Er ikke de fleste sanger det? ikke på samme måte synes jeg. Lenke til kommentar
whom Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Og til alle dere som skal til spektrum 31. oktober: Dere kan glede dere! Det blir enormt. Kommer aldri til å glemme 28. juni 2005. National Sport Centre, Crystal Palace, 40 000 mennesker, coldplay. Trenger jeg si mer? Helt fantastisk. Fix you avslutter det hele på en helt fantastisk måte. Får frysninger hver gang jeg ser videoen Høres lovende ut. *gleder meg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå