jh_ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvis dere ikke kun hadde basert dere på salg av hardware, f.eks. også tilbudt service på pc-er også, så tror jeg det kunne ha gått bra. Har forøvrig savnet en hw-sjappe i nærområdet noen ganger.. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Fordi det er gøyere å gå ut døra med pakke under armen enn å sjekke pakkespor hver halvtime i tre døgn...? Heia Hønefoss :-D -Vegar Hvorfor sjekker du hver halvtime i tre døgn når du vet at det er så treigt. Pakka kommer ikke akkurat fortere av den grunn. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 En vil jo gjerne ha pakken så fort som mulig. Hver gang jeg venter på pakke gjør jeg det ihvertfall, selv om jeg vet jeg får en SMS når den kommer og alt det der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Hvis dere ikke kun hadde basert dere på salg av hardware, f.eks. også tilbudt service på pc-er også, så tror jeg det kunne ha gått bra.Har forøvrig savnet en hw-sjappe i nærområdet noen ganger.. Det ville jo vært "hele pakken", men nå ser det jo ut som det er flere butikker i nærheten Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hadde vert helt super å fått en webshop/hw-butikk her i distriktet Finnes det jobb etter skolen/lørdager/sommerjobb? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 ... De kan skaffe ALT fra komplett.no innen to dager. Så ganske bra ut der... Hvorfor ikke kjøpe direkte fra Komplett istedetfor? Fordi det er gøyere å gå ut døra med pakke under armen enn å sjekke pakkespor hver halvtime i tre døgn...? Heia Hønefoss :-D -Vegar Skjønner jeg har med bønder å gjøre Jaja - gjør ingen ting - vi knuser dere i cupfinalen uansett Lenke til kommentar
THacker Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Sakelig..... Fsss.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Skjønner jeg har med bønder å gjøre Jaja - gjør ingen ting - vi knuser dere i cupfinalen uansett Ta deg en bolle, ikke kluss til tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå