krizzan Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Når jeg scanner pcen min med Ad-aware SE, kommer det opp at jeg har noen ''Critical objects''. Disse objektene er Tracking Cookie.. Jeg sletter disse med Ad-aware SE, og neste gang jeg scanner, er dem der igjen.. Antallet kan variere.. Hvordan får jeg slettet dem, slik at dem aldri kommer tilbake? Noe annet som kommer opp at jeg har, er MRU List, men disse er ikke under categorien ''critical objects''.. Noen som vet hvordan jeg blir kvitt dette? Mvh. krizzan Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tracking cookies er heldigvis ikke farlige programmer eller lignende, det er rett og slett cookies som legges igjen på maskina di etter at du har surfet ulike steder. De kan ikke gjøre skade på maskina, men de sporer hver gang du er innom en side i nettverket cookien stammer fra. Er for å kunne gi deg spesifikk reklame på sidene du surfer på. Lenke til kommentar
krizzan Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Ok.. fint Da kan jeg slappe av Takk Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hva er MRU List? får sånn på Ad-Aware jeg og Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 MRU-lists er lister over de siste åpnede filer i ulike programmer. Disse _kan_ om du blir infisert av noe brukes mot deg, dermed åpner ad-aware for å slette de. Men ingen fare om du ikke vil slette de . Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 MRU-lists er lister over de siste åpnede filer i ulike programmer. Disse _kan_ om du blir infisert av noe brukes mot deg, dermed åpner ad-aware for å slette de. Men ingen fare om du ikke vil slette de . okay. Så det er ikke noe farlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå