DreamT Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Heisann! Jeg har et problem! Jeg har en ganske så ny pc( specs kommer senere), og i går fikk jeg ikke startet pcn! Jeg fik boot lyden også kom dette med at windows ikke kunne starte! Hvis jeg trykker "kjør i site fungerende" så står det at jeg mangler en fil og må reparer med windows cdn! Jeg prøvde de andre men da blir alt bare svart! Så jeg satte i Windows cdn og skulle til å reparer windows! Men så blir jeg bedt om å skrive inn administratorpassord? Jeg vet ikke hva dette er! Noen som har peiling! Jeg trenger dataen i kveld så vær så snill og skriv svar! Oi, holdt på å glemme dette: Hovedkort: ASUS A8N SLI CPU: AMD 64 3200 RAM: OCZ 1024 harddisk: Hiatchi 250gb Skjermkort: X800xl Operativ system: XP PRO Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Mange ganger når windows kødder så kan det være like enkelt å installere os på nytt. Edit: for å ikke snakke om en raskere løsning også Endret 17. september 2005 av Cougst Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Ja men jeg har brukt den i en god måned nå!! Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Starter Windows å boote da? hvor langt kommer den? Er desverre ikke alle windows feil som er helt lett og forstå. - The day Microsoft makes a product that dont suck, is the day they make vacuum cleaners Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Jeg kommer til der alt står me master og slave også kommer jeg inn i det med å velge mellm windows, sikkerhetsmodus å slikt! Så kommer jeg ikkke lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå