Bullit Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har bestemt meg for å kjøpe en Ipod, men greier ikke å velge mellom den vanlige Ipod 20gb og den svarte 20gb U2 utgaven. Synes den svarte ser litt kulere ut og er litt mer uvanlig, men jeg er egentlig ikke noen stor U2 fan. Hva ville dere valgt? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 iPod Nano. Vi har forresten en egen kategori for MP3-spillere i hvis du går inn på Lyd og Bilde Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har bestemt meg for å kjøpe en Ipod, men greier ikke å velge mellom den vanlige Ipod 20gb og den svarte 20gb U2 utgaven. Synes den svarte ser litt kulere ut og er litt mer uvanlig, men jeg er egentlig ikke noen stor U2 fan. Hva ville dere valgt? Har selv en U2-utgave, men jeg tror riper synes mye bedre på den svarte enn originalen. Kjøpte kun U2-utgaven fordi de var utsolgt for alt annet, og det var halv pris i forhold til i norge på den tiden. Er heller egentlig ingen U2-fan, men signaturene bakpå plager meg egentlig ikke. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Ahh, sorry. Feilpostet. Litt rask i avtrekkern der. Skal jeg ha den hvite vil jeg ha en gravering bakpå for å gjøre den litt mer personlig, men er så utrolig vanskelig å finne på noe Endret 20. september 2005 av Bullit Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Flyttes til riktig kat =) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tror du vil irritere deg over signaturene om du ikke er fan. Kjøp en svart Nano. Har du virkelig bruk for 20 Gb? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Trenger nok minst 20GB, skal ha hele musikksamlingen på den og koble den opp til annlegget, så blir enten ipod 20 eller 60 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ahh, sorry. Feilpostet. Litt rask i avtrekkern der. Skal jeg ha den hvite vil jeg ha en gravering bakpå for å gjøre den litt mer personlig, men er så utrolig vanskelig å finne på noe Vedder på at navnet ditt egner deg bra til det formålet! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Så lenge du ikkje har Æ\Ø\Å i navnet. Lenke til kommentar
Sørbø Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Jeg har nettop bestilt ipod nano, men gravering "Håvard Sørbø" , og det virka som om det skulle gå bra! Får poste i morra og, når jeg får den, så skal jeg si om det går bra med Æ,Ø,Å Men litt On-topic, så synes jeg sjøl U2 versonen er sabla kul, sjøl om du nødvendigvis ikke er U2-fan. Men du må jo selfølgelig bestemme sjøl Endret 22. september 2005 av Sørbø Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har nettop bestilt ipod nano, men gravering "Håvard Sørbø" , og det virka som om det skulle gå bra! Får poste i morra og, når jeg får den, så skal jeg si om det går bra med Æ,Ø,Å Men litt On-topic, så synes jeg sjøl U2 versonen er sabla kul, sjøl om du nødvendigvis ikke er U2-fan. Men du må jo selfølgelig bestemme sjøl Du får ha lykke til da, men ikkje bli så alt for overraska om Poden din heiter "Hvard "Srb Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvorfor skal du betale så mye mer for en iPod med annen farge og kopierte signaturer fra et band ikke liker..? Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Noen som vet om ipod på ukens tilbud på netshop er den nyeste med fargeskjerm? Lenke til kommentar
Sørbø Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Heisann! Fikk Nano'n i dag, og der stod det pent "Håvard Sørbø" så Æ,Ø,Å går fint.. Tenkte bare jeg skulle nevne det, hvis noen lurte. Lenke til kommentar
curud Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Du får ha lykke til da, men ikkje bli så alt for overraska om Poden din heiter "Hvard "Srb svært så pessimistisk du var til det meste da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå