RoSoka Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hei!..er i syden,,saa det finnes noen bokstaver som ikke finnes for noen aar siden saa jeg en film som jeg synes var RAA!! har seg slik at jeg har glemt hva den heter :smile: kan forklare hva den handler om : *en gal fyr inviterer et antall personer til et stor komplex...naar de kom dit laaste han de inne, og fikk en STOR robot til aa drepe alle! han hadde en slags fjaernkontroll! paa slutten kommer noen mennesker seg ut av komplexet, men roboten hopper ned fra 0verste etasje og ned paa bakken og fortsetter jakten noen som hvet hva denne filmen heter ? need 2 know -Takk- Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 hm. det høres jo ut som en film jeg kunne likt. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Tja, det kan jo være nesten hvasomhelst fra Hollywood det da :razz: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Har aldri hørt om den filmen før... Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 the cage muligens vist eg ikkje huska feil¿ Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 var nok ikke THe Cage den heter! (1954 eller noe) ****! hvordan skal jeg kunne finne ut hva den filmen heter? noen tips? en av de feteste filmene jeg har sett! [ Denne Melding var redigert av: RoSoka på 2002-08-15 12:49 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Spør på no.kultur.film http://groups.google.com/groups?group=no.kultur.film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå