bokhylle Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei! Jeg får ikke aktivert Windows. Jeg er sikker på at jeg skriver riktig produkt nøkkel. Hva tror du problemet er. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva er det som skjer når du prøver å aktivere da? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Nei, det står feil produktnøkkel, fiks på prodkt nøkkelen og prøv igjen. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Nei, det står feil produktnøkkel, fiks på prodkt nøkkelen og prøv igjen. Hvis det står det, så er det vel feil produktnøkkel da. Windows tar ikke feil der. Dobbeltsjekk nøkkelen en gang til... Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Skal skjekke over den men jeg er ganske sikker på at den er riktig. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 samme feilen har jeg for øyeblikket på den stasjonære maskina mi. Tror det kom etter at jeg bytta kabinett og samtidig bytte PSU og CPU Vifte. Men nå venter jeg bare på at Lisensen skal gå ut så bytter jeg Windows allikevel, så det har ikke så mye å si for meg. Jeg er også ganske sikker på at jeg skrev inn riktig produktnøkkel. Den som fulgte med det gamle kabinettet mitt. Er ikke sikker på hva problemet var. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Kan jeg bruke produktnøkkelen til en annen CD som ikke brukes eller må det være produkt nøkkelen til den cd'en jeg instalerte det med? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvis det må aktiveres, så er det jo en mulighet å gjøre det over telefon også? Har vært borti det selv, når jeg prøvde å aktivere online så funket det ikke, så måtte jeg ringe et nummer som mann får oppgitt. Prøvde å aktivere der, funket ikke, da fikk jeg snakke med en kar og gjøre det manuelt over tlf med han og da ble det aktivert. Det tar tid men det virker. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kan jeg bruke produktnøkkelen til en annen CD som ikke brukes eller må det være produkt nøkkelen til den cd'en jeg instalerte det med? Du kan godt bruke produktnøkkelen til en annen cd, hvis det er akkurat samme os. Men den må ikke være tidligere aktivert på en annen maskin - da er du like langt. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Å herregud! Det går ikke, skal det være å få aktivert det dritt oprativsystemet (synes det er ganske bra egentlig, er bare så sint nå) Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 ring telefon nummerer som står i aktivasjons dialogen. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ja, gjør som de andre har sagt tidligere og ring. Treigere, men mer effektivt enn å sitte å ikke klare det over nett.. (Går utfra at dette ikke er piratkopiert ) Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Jeg skal ringe senere i dag. Ey jeg er ikke no pirat Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvis det må aktiveres, så er det jo en mulighet å gjøre det over telefon også?Har vært borti det selv, når jeg prøvde å aktivere online så funket det ikke, så måtte jeg ringe et nummer som mann får oppgitt. Prøvde å aktivere der, funket ikke, da fikk jeg snakke med en kar og gjøre det manuelt over tlf med han og da ble det aktivert. Det tar tid men det virker. hvor masse koster den den samtalen då? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hvor masse koster den den samtalen då? Et par minutter av din dyrebare tid... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hvor masse koster den den samtalen då? Et par minutter av din dyrebare tid... Og det er vel alt også, står det ikke at det er et grøntnr? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Jeg har en produktnøkkel som ikke er i bruk på kontoret til fatter. Som jeg skal hente i morgen å aktivere den. (I dag ødela jeg musa mi pga. jeg ikke fikk aktivert Windows, har så tempramang når det gjelder ting som ikke fungerer) Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 samme feilen har jeg for øyeblikket på den stasjonære maskina mi. Tror det kom etter at jeg bytta kabinett og samtidig bytte PSU og CPU Vifte. Men nå venter jeg bare på at Lisensen skal gå ut så bytter jeg Windows allikevel, så det har ikke så mye å si for meg.Jeg er også ganske sikker på at jeg skrev inn riktig produktnøkkel. Den som fulgte med det gamle kabinettet mitt. Er ikke sikker på hva problemet var. Dette er "ytre" komponenter som Windows ikke tar hensyn til. Hadde du f.eks. byttet hovedkort, prosessor eller skjermkort (noe som trenger driver) ville du nok blitt bedt om å aktivere på nytt p.g.a. vesentlige endringer i maskinvaren. Så selv om du flytter innholdet (og dermed Windows) fra et kabinett til et annet, så skal det ikke være nødvendig å aktivere Windows på nytt. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Husk at det finnes flere versjoner av Windows XP Professional; de største forskjellene er mellom OEM-utgaven (som krever en Volume License Key), og den utgaven som vanlige mennesker får kjøpt på butikken. En Volume License Key vil ikke virke på den "vanlige utgaven", og motsatt. Så dersom CDen er piratkopiert, men nøkkelen er lovlig, kan du risikere at det ikke fungerer, dersom CDen krever en Volume License Key, og du har en vanlig nøkkel. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Må man ikke aktivere windows vis man instalerer Service Pack 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå