Christian. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er ikke helt sikker på om det passer inn her eller i html kategorien men ligger det feil kan en moderator bare flytte det. Men, noen som vet hvilken fil jeg må endre for å bli kvitt "Content Management Powered by CuteNews"? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Det hele er ganske enkelt. Alt du trenger å vite står her. Hvis du ikke ønsker å bruke metoden nevt i lenken over, kan du drite i å fjerne det, eller finne ut av det et annet sted Endret 17. september 2005 av PT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Tok meg et par minutter å finne ut hvordan man fjerner det. Nei, jeg kommer ikke til å si det, det får du finne ut selv. EDIT: Leif EDIT: Kan jo alltids gi et lite tips da, siden du kan lese kildekoden ville det vært naturlig av koderne å encode akkurat den delen som printer ut lisens-maset, ikke sant? Endret 17. september 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hah, så på det nå og det var jo latterlig enkelt. Var ikke vanskelig å få mekket sammen en gyldig reg.php-fil heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hah, så på det nå og det var jo latterlig enkelt. Var ikke vanskelig å få mekket sammen en gyldig reg.php-fil heller Som sagt, når du ahr kildekoden skal det ikke så veldig mye til for å komme seg rundt slike latterlige "sperrer".. Er som å låse en dør og gi nøkkelen til innbruddstyven Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Som sagt, når du ahr kildekoden skal det ikke så veldig mye til for å komme seg rundt slike latterlige "sperrer".. Er som å låse en dør og gi nøkkelen til innbruddstyven Her blir det vel heller som å gi et avtrykk av nøkkelen til innbruddstyven, så får det være opp til han å file den. Du kommer ikke rundt sperren om du ikke kan en dritt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Som sagt, når du ahr kildekoden skal det ikke så veldig mye til for å komme seg rundt slike latterlige "sperrer".. Er som å låse en dør og gi nøkkelen til innbruddstyven Her blir det vel heller som å gi et avtrykk av nøkkelen til innbruddstyven, så får det være opp til han å file den. Du kommer ikke rundt sperren om du ikke kan en dritt Hmm, godt poeng. Er vel det som er filosofien til koderne, at de fleste faktisk ikke vet hvordan man fjerner meldingen. Godt at noen har litt peiling da Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Vel her ser jeg frekkheten strømmer på. Tenk at dere lager et script til noen, GRATIS. Så tar vedkommende og fjerner "Powered by [Ditt NICK]". Hyggelig hva? Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hadde de ikke prøvd og "gjeme" det så hadde jeg lat det stå der.. men når de lager en "utfordring" til meg, så klart må jeg fjerne det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Vel her ser jeg frekkheten strømmer på. Tenk at dere lager et script til noen, GRATIS. Så tar vedkommende og fjerner "Powered by [Ditt NICK]". Hyggelig hva? Grunnen til at noen vil fjerne det er kanskje fordi det ikke passer helt inn akkurat der i designet, de vil heller flytte det til feks bunnen av siden. Istedenfor "powered by" midt på siden så kan du heller sette "Copyright ME 2005, News powered by CuteNews" nederst på siden din. You see? Endret 18. september 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Har fått det vekk nå så ingen fare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå