svindel Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Heisann! Jeg lurte på om noen husker en artikkel om et panel man kunne kjøpe som man setter i front i en av 5" brønnen som er koblet til lydkortet bak. Dette for å slippe å krype bak maskinen for å stappe i mikrofon og høytalerledning til headsett. Vet noen hva det var dette produktet het, eventuelt hvem som selger det? svindel Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 FrontX.. http://www.frontx.com En eller anne butikk selger den i Sverige, men koster like masse. Resultatet er visst nok litt jalla, med litt ulik farge på de ulik plastdelene, men sikkert greit nok. Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Vet ikke om du bare får kjøpt panelet i front...men ihvertfall så er det med i mange av creative's lydkortpakker.. feks: Creative soundblaster live 5.1 platinum eller de nye Audigy kortene... Lenke til kommentar
svindel Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 Takk for kjappe svar! Jeg fant noe greier på komplett. Noen som har erfaring med denne? http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...l=&view=support svindel Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Ser temmelig grei ut den da, men du får ikke usb og evt. andre kontakter frem på pc´n. Med frontx så kan du velge hvilke kontakter du vil ha ut fremme. usb, gameport og hva slags lydkontakter. Lenke til kommentar
Catod Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Jeg har creative soundblaser live!player 5.1 platinum og er veldig fornøyd. Er flere utganger i frontpanelt. Bruker mye den optiske -og mikrofon utgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå