Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Reset av Cisco 350

Anbefalte innlegg

Heisann!

Kjøpte meg en Cisco 350 trådløs AP på QXL for noen uker siden. Problemet er at siste eier ikke har brukernavn og passord for enheten. Heller ikke wep key. Jeg må da resete enheten, men bak reset knappen var det helt tomt da jeg prøvde å stikke inn en binders. Kjøpte meg derfor et verktøy for å åpne boksen, og fikk det i dag. Da jeg åpnet boksen så så jeg at det ikke var noen reset knapp der i det heletatt, bare tre hull i kretskortet rett bak der hullet for reset knappen er. Du kan se et bilde her og et annet her. Jeg har også prøvd å resete enheten via serieporten men det oppførte seg ikke som den skulle. Noen som har noen gode råd for å få resetet eller kommet seg inn på denne ap`en?

Det hører med til historien at han jeg kjøpte den av fikk den av Telenor selskapet nextra i sin tid, derfor har den ssiden nextra. For meg kan det virke som om den på en eller annen måte er laget for å ikke resetes av en eller annen grunn.

Håper på mange svar! :cool:

Endret av TheBoz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pm med epost adr, så sender jeg deg pdf'n på epost

Dokumentet jeg fikk av deg var samme som jeg selv har funnet på cisco.com, og jeg har prøvd å resete på den måten men det går ikke. Kommer til punktet der jeg skal trykk shift-1, men den komandoen virker ikke, får bare ? som svar.

Endret av TheBoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...