TheBoz Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Heisann! Kjøpte meg en Cisco 350 trådløs AP på QXL for noen uker siden. Problemet er at siste eier ikke har brukernavn og passord for enheten. Heller ikke wep key. Jeg må da resete enheten, men bak reset knappen var det helt tomt da jeg prøvde å stikke inn en binders. Kjøpte meg derfor et verktøy for å åpne boksen, og fikk det i dag. Da jeg åpnet boksen så så jeg at det ikke var noen reset knapp der i det heletatt, bare tre hull i kretskortet rett bak der hullet for reset knappen er. Du kan se et bilde her og et annet her. Jeg har også prøvd å resete enheten via serieporten men det oppførte seg ikke som den skulle. Noen som har noen gode råd for å få resetet eller kommet seg inn på denne ap`en? Det hører med til historien at han jeg kjøpte den av fikk den av Telenor selskapet nextra i sin tid, derfor har den ssiden nextra. For meg kan det virke som om den på en eller annen måte er laget for å ikke resetes av en eller annen grunn. Håper på mange svar! Endret 17. september 2005 av TheBoz Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 mekke en com (rs-232) kabel til den og bruke hyper terminal til den. og trykk enter der skal det ikke være password. hvis det er står det på web siden til cisco hvordan du skal gjøre det med comkabel Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 fant oppskriften for deg her: http://www.cisco.com/en/US/partner/product...0800949d0.shtml Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Siden er passordbeskyttet Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 pm med epost adr, så sender jeg deg pdf'n på epost Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) pm med epost adr, så sender jeg deg pdf'n på epost Dokumentet jeg fikk av deg var samme som jeg selv har funnet på cisco.com, og jeg har prøvd å resete på den måten men det går ikke. Kommer til punktet der jeg skal trykk shift-1, men den komandoen virker ikke, får bare ? som svar. Endret 18. september 2005 av TheBoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå