Disease Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei, Bruker TV'en til å kjøre dual screen. Oppløsningen på pc skjermen er 1200x1024, mens på TV'en er den 1024x768. Problemet er at ikke hele bildet vises på TV'en, må dra musa utover kantene for å kunne se det som er på kantene.. Har prøvd å skifte oppløsning på TV'en, men det funker ikke. Den hopper bare tilbake til det samme som den var.. Sikkert voldsomt dårlig forklart, men dere forstår sikkert.. : ) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du må gjøre som du har gjort (rettere sagt prøvd), nemlig å endre oppløsningen på TV-en. Bruker du Catalyst Control Center? Endre oppløsningen der og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Disease Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Bruker ATI control panel.. Prøvd alt jeg vet om men finner ikke ut hvordan jeg skal få det til å funke. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Nå er det ikke sikkert at TVen støtter så høy oppløsning heller da... TV sendinger går på 720*480 eller noe der omkring så... Lenke til kommentar
Disease Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Det funker hvis jeg setter oppløsningen på pc skjermen til 1024x768.. Men vil ha 1200x1024 på pc'en.. På TV'en er det egentlig det samme hva det er bare det funker. Endret 17. september 2005 av Disease Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå