Gå til innhold

Det skumleste du har opplevd?

Bøtta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Satt på sykkelen min, full fart ned en bakke på vei fra skolen. Da oppdaget jeg at noen hadde koblet ut bremsene mine. Greide heldigvis å hive meg inn i en busk. Vet hvem, tok hevn.

2. Jeg sitter igjen på sykkelen min på vei full fart ned en bakke. Denne gangen på vei til skolen (ja, to forskjellige skoler). Jeg nærmer meg den delen av bakken hvor jeg skal bremse å ta en usving. Jeg prøver å bremse men de funka faenmeg ikke. I tillegg var det speilglatt der. Skrapte opp begge albuene og knærene og ødela jumper/bukse. Kava meg forslått til skolen og blodig og jævlig, og han jævla læreren spurte koffer eg va for sein. Viste han fingern og sa: Eg falt på sykkelen min, slo meg. Og når går eg hjem

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ikke opplevd noe skummelt. Har blirr påkjørt jeg og som alle andre her. Men det hele var jo over på 3 sek eller noe, og jeg kunne ha gåttt hjem uten smerter eller noen ting, om ikke føreren hadde insistert på å sende meg til sykehus.

Knuste foresten hele frontruta på bilen :D

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg havnet i trøbbel var at jeg bodde på feil sted.

Hvor da? Compton?

_____

En gang jeg var på LAN hos en kompis, skulle vi ta oss en luftetur etter mange timer fremfor skjermen. Jeg tror vi må ha verdt litt høylytte, for plutselig kommer det en nabo i vinduet og truer med å ringe politiet om vi ikke roer oss (dette var en sommerferie, så folk skulle på jobb). Så vi går litt opp i gata. Noen minutter senere ruller det er politibil nedover gata. Alle løper i vær sin retning. Noen hopper over i hager og gjemmer seg i busker, andre bak biler osv. Mens jeg tenkte jeg skulle være litt smart, så jeg går helt stille oppover gata, mot huset til kompisen min. Så ikke bak meg engang. Da banka hjertet mitt litt ekstra.

_____

En annen gang skulle en kompis av meg låne mopeden min ned å kjøpe kebab. Det var sent en lørdags kveld. Skal sies at han ikke har lappen. 40 minutter etter han kjørte, ringer en kar som heter Håvard. Han sier kompisen min har ringt han (fikk visst ikke tak i meg), og sier det har "skjedd noe". Det var alt han visste. Han kom å henta meg og vi kjørte ned mot kebaben. Det viser seg at kompisen min hadde glemt nøklene i mopeden og en narkis har stjålet den. Etter 4-5 timer med leting, gir vi oss. Dessuten måtte vi finne på en historie om at det var jeg som kjørte, siden kompisen min ikke har lappen og forsikringen ikke dekker han. Fikk heldigvis igjen mopeden etter noen dager.

Lenke til kommentar

Hmm, holdt på å gå til helvete i Eikedalen engang. Liker å stå på slalom utenfor løypene . Klarte på en eller annen merkelig måte å skli ned en bratt kant 1 meter elns, og landet i snø. Trodde alt var flott, og skulle reise meg da foten gikk rett gjennom snøen! Var sikkert 1-2 meter ned til en liten elv under der. Begynte å få panikken da, og stresset som faen med å komme meg opp, noe som gjorde at jeg sank enda lengre ned. Klarte til slutt å tenke litt klart. Brukte skiene for å spre vekten, og kom meg opp igjen...

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg havnet i trøbbel var at jeg bodde på feil sted.

Hvor da? Compton?

:lol:

Husker når jeg gikk i førsteklasse og var sammen med noen venner (alle de 2år eldre) også var vi nedpå en delvis nedlagt fabrikk og kasta steiner på ruter. Ene gangen jeg skulle hente flere steiner (5-10cm i diameter store) så sto det en mann med henda sånn folda som en tøffing og så på meg og en bak. Jeg løper til de andre og forteller det. Det var visst sjefen på verkstedet som var på andre siden av bygget og en arbeider. Vi sto på rekke og rad og måtte gi tlf nr og litt sånn forskjellig på lydopptaker. Faen jeg var redd.

Lenke til kommentar

Har opplevd mange rare/skumle ting... alt fra drapstrussler til påkjørsel...

vi starter med det første :D

Ble påkjørt som 3'åring, jeg lekte utenfor huset vårt og fant ut jeg skulle hente en fin stein fra grøfta (vi bodde ca midt i et byggefelt, hus overalt og hovedveien var ca 50 meter lenger vest), så jeg tasset ned til grøfta hentet steinen, og stod på veikanten og børstet sand av den... når en bil sendte meg tvers over grøfta og inn i hagen igjen...

bilen traff bare litt men jeg flagret en bit.. ca 4 meter :D FY hvor vondt det var.. men jeg brakk ingen ben eller noe..

--

Klassetur på fjellet 6/7 klasse.

Vi som alle andre klasser måtte ta den obligatoriske tass over fjellet og spis pølse turen som skolen altid hadde på den årstiden.

Etter ca en time vandring trår jeg over og sliter en sene på høyrefoten min, faller ned og hylskriker siden det var noe ubehagelig :p , Lærer'n stormer mot meg og ber meg komme meg opp. (skikkelig drittlærer) "du kan ikke ligge der å hyle, vi er snart fremme". jeg forteller at jeg har tråkket over og har ekstremt vondt i foten, og ønsker å dra hjem...

Det lot seg ikke gjøre siden vi var midt i gokk og ingen buss eller mobildekning... vi var gjerne 1 mil fra sivilisasjonen (hus med tlf). så jeg måtte holde ut til jeg kom tilbake til skolen... siden ingen kunne ringe eller noe sånt... jeg ble bært av gymlærern da... han var ganske grei :D

__

drapstrusseln :D

Jeg og en kompis (vi var 16 år) hadde kjøpt oss pølse med brød og sprøstekt løk, som vi hadde tatt med oss ut av kiosken for å ungå å smule inne. Vi stod der ute og spiste pølsen, når en bil kom til plassen...

i bilen satt 2 personer, far og sønn, far gikk inn i kiosken, mens jeg og min venn enda spiste pølsen vår. etter ca 30 sekunder løper sønnen inn i kiosken og ikke mange sekunder etter kommer faren ut og spørr om det jeg som heter Tommy, og da høflig som jeg er, svarer jeg: Ja, det er meg.

Og han slår meg regelrett ned i bakken og ber meg reise til helvete..

da tørnet det for meg og tok igjen... jeg sparket han i leggen så han datt. så tok jeg og sparket han i magen. så stakk jeg... (hadde panikk) min kompis så det hele og var i sjokk.

etter noen timer var jeg hjemme og så på tv, når det ringte på døren. mamma gikk og åpnet (mamma er skummel når hun er sint, og jeg hadde fortalt om denne personen som slo meg, og hva jeg hadde gjort)

Og det var han, samme personen som hadde angrepet meg, han stod og kjeftet på mamma, påstod at jeg hadde rekket tunge til han når han gikk inn i kiosken. Og siden jeg hadde sparket han ville han "banke livs-skiten" ut av meg og forlangte å "snakke" til meg... Mamma ba han pent om å komme seg vekk fra eiendommen vår før vi ringte politiet. Han gikk etter ca 4 advarsler.

Dagen etter var han der igjen. mamma så bilen hannes fra vinduet og ringte politiet for å be de komme og hente han..

Politiet kom, de tok han med seg... og han måtte sone et halvt år i fengsel for drapstrusler og overfall.

---

Det aller skummleste jeg har opplevd var da min far rygget på min Mikko mikko (Galant)

da ble jeg redd da..

Pappa har nemmeligen en slik GAMMEL STYGG PICKUP!

og min galant som nå er død og sent til de evige jaktmarker var rød.

*savner bilen min*

Lenke til kommentar

Husker og engang jeg gikk hjem alene fra en bursdag sånn 11 tiden, det var mørkt også ser jeg at det står ungdummer borte i veien, jeg gikk kanskje i 5. klasse eller noe. Også når jeg kommer nærmere kommer han ene i mot meg og tar fram en kniv og holder den 1cm fra magen min og tar meg på skulderen med den andre handa og spør om jeg vil ha en kniv i magen ett par ganger. Ene kameraten sa "drit i det æ" og han slapp og jeg gikk videre. Ting skjedde så fort at det føltes ikke ekte etterpå.

Lenke til kommentar

jeg gikk tur i skogen (sognsvann) på en aktivitetsdag på ungdomskolen. jeg gikk lit borte fra det andre og plutselig så jeg en dame som satt vedsidenav stien.

når hun så meg reiste hun seg opp, begynte å banne til meg og så begynte hun å kaste stein av full kraft mot meg (og da snakker jeg om den type stein du ikke vil bli truffet av, ikke noe grus). jeg begynte å løpe.

jeg har sikkert vert mer redd i mit liv, men det er det genuint mest skumle jeg har vert med på.

tror læreren min ble enda mer skremt enn meg.

Lenke til kommentar
jeg gikk tur i skogen (sognsvann) på en aktivitetsdag på ungdomskolen. jeg gikk lit borte fra det andre og plutselig så jeg en dame som satt vedsidenav stien.

når hun så meg reiste hun seg opp, begynte å banne til meg og så begynte hun å kaste stein av full kraft mot meg (og da snakker jeg om den type stein du ikke vil bli truffet av, ikke noe grus). jeg begynte å løpe.

jeg har sikkert vert mer redd i mit liv, men det er det genuint mest skumle jeg har vert med på.

tror læreren min ble enda mer skremt enn meg.

Sikker på at hun ikke satt på do eller noe..? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis crossa utpå en frosset innskjø i sunndalsfjellene med et stk. snøscooter og en liten 25cc pocetbike elns.. han laga svære dounuts med pocetbiken, og går tvers gjennom isen etter noen titals runder.. fikk dratt ham opp med et tau og snøscooteren etter noe hyperventilering.. Pocetbiken ligger på bunnen av sjøen enda, og ruster stakkar. Tror eg hadde noe høy puls der ja.. Ellers har jeg jo stått ski ned en fjellskråning, forså å ta feil vei løypa, noe som resulterte i et flott hopp og brukket fot..

Hadde også en noe klaustrofobisk hendelse i sommer, da jeg dykka i fjorden, og klarte å vikle meg inn i et tau til en sånn garn-bøye.. ikke gøy.. anbefalles ikke.. fikk meg løs da.. *prise dykkerkniven*

Han som setter garn der ute ble dog. ikke så glad..

EDIT- leif..

Endret av Marc91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...