Gå til innhold

Det skumleste du har opplevd?

Bøtta

Anbefalte innlegg

Var det ingen som hjalp deg da du ble slått?

Var alene.

Grunnen til at jeg havnet i trøbbel var at jeg bodde på feil sted.

Men, jeg kan trøste meg med at Darwin hjelper meg når alt kommer til stykket. :)

Damn right, Byåsen-knøl, du ska taes ass!

Hihi :)

(SØRSIA 4 LIFE OSV OSV OSV)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg ble påkjørt.....  :ermm:  *grøss*

oj... Hvordan gikk det?

Skumleste jeg har opplevd må vel være... denne uken? Tror ingen ting har gått min vei :no:

(har liksom aldri opplevd noe 'ekstremt')

Joda.... Var ekstremt heldig å slapp unna med et brukket bein, hjernerystelse og en del blåmerker.... Noen dager på sykehuset og 6 uker på krykker :(

Har to skruer i foten no, full operasjon å greier. Var vist ganske alvorlig. Men nå er jeg okei altså =) Bare pulsen som slår en del raskere når jeg skal krysse veien :blush:

Lenke til kommentar

Da jeg holdte på å drukne i et basseng på Rhodos. Jeg var vel 5 år, og kunne ikke svømme.

Og da jeg så på en liten fjott hoppet ned fra 3. etasje på skolen ned i asfalten. Jeg kjente han ikke, men jeg ble jævlig skremt da han fyr hoppet ned. Det dummeste var at han hoppet ut fordi han ikke ville bli tatt av en lærer i å skulke. IQ på sitt beste. Endte opp med to brukne knær elns. Ikke noe fint syn.

Lenke til kommentar

Hmm.. eneste jeg kan komme på nå, er da jeg ble påkjørt i vinter.. totalvraka bilen.. var etter en fest, 4 på natta med full bil og altfor glatt vei.. så kom det en bil altfor fort bak meg, jeg hører det skriker i dekk, så ser jeg i speilet og ser bilen kommer altfor fort.. åsså smalt det.. Da var jeg fra meg littegranne ja.. Men gikk bra med alt og alle :) Bilen er på veien igjen, etter et lite minus i lommeboka :p

Lenke til kommentar
Hmm, let me think.

- Da dama nesten ble voldtatt av en ikke navngitt Start-spiller og jeg satt i Trondheim og ikke kunne gjøre noe bortsett fra å trøste henne. Det var helt jævlig.

- Bli slått og sparket av 2-3 stk mens 10 andre stod klar om jeg skulle finne på å slå tilbake.

- Ramle ned et stup på 8 meter med sykkel, (heldigvis var det et vann der nede.)

:(:cry:

Endret av Jonki
Lenke til kommentar

Det er nok de gangene når typen og jeg er helt alene hjemme, og skal til å legge oss og har slått av alle lysene i leiligheten. Vi prater og ler også utbryter han plutselig: "Hørte du Thea? Den lyden? Jeg går ned og sjekker..". Så blir han borte i et kvarter, jeg sitter og skjelver som faen, og når han ikke kommer går jeg ned for å se, der han står gjemt under trappen og skremmer meg så jeg sipper i en halvtime etterpå. Jeg er veldig mørkredd som dere kanskje har skjønt og han elsker å skremme meg.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

skumleste eg har gjort er veå å bli Påkjørt, faktisk to ganger :s

første gang: en uke etter eg fikk min første sykkel, skulle eg ta meg en liten tur rundt om kring, og i et kryss så hadde eg stooor fart, og plutselig kom det en bil inn i krysset og PANG der hadde eg front kolidert med en bil :s sykkel = 8tall :p

og eg bare noen skrubbsår og DRIIIIT forbanna

2. gangen, så holdt meg og en kompis på å hoppe ut i en hovedvei, ut fra en stor fler etasjers felles garasje, mellom garasjen og veien var det en liten hump, og den skulle vi hoppe over. eg gjorde meg klar til å hoppe ut i veien, og syklet inn i garasjen ca 70 meter innover. og han skulle gi klar signal, va ca 12 år

når eg hadde akkurat komt meg ut av garasjen og ut mot veien, så hadde kameraten min glemt å se etter biler, så eg hoppen rett inn i siden på en Jeep som kjørte i vel 60km/t :no:

Sykkelen fikk lettere skader og eg det samme :D (heldig) hadde eg vert 0,5 sekunder før hadde eg høyst sansyneligvis ikkje sotte her i dag (og hadde selfølgelig ikkje på meg hjelm heller :p (som vanlig) og hadde då blitt meiet ned av bilen, scary å tenke på :ermm:

EDIT: slenger med et bilde av min første ulykke, altså i svingen, see?

post-63-1127068071_thumb.jpg

Lenke til kommentar

hmmm ikke opplevd noe spess egentlig...

når jeg skulle sykle over en vei nedi byen og la ikke merke til den store fæle trailern i høy hastighet. han var vel 5cm unna bakhjulet mitt.

når vennen min klatret ut på tuppen av et fjell hvor det går rett ned leeenge. han ignorerte skiltet med "FARE: Løs grunn, hold deg/dere langt unna tuppen." var faen meg helt sikker på at det var det siste jeg skulle se til han.

Lenke til kommentar
Var det ingen som hjalp deg da du ble slått?

Var alene.

Grunnen til at jeg havnet i trøbbel var at jeg bodde på feil sted.

Men, jeg kan trøste meg med at Darwin hjelper meg når alt kommer til stykket. :)

Damn right, Byåsen-knøl, du ska taes ass!

Hihi :)

(SØRSIA 4 LIFE OSV OSV OSV)

bor på havstein........ bor du på sverresborg lars?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Jeg, min fetter og noen andre kjørte fra geilo mot Haugastøl i påsken. Vi kom bak en stor og en veldig treig bil. Han som kjørte ble veldig lei etter 10 min og bestemte seg for å ta sjansen. Han gasset på og peiste forbi. Plutselig kommer det en vil imot. Og den bilen vi kjørte forbi var lenger enn en trailer, dette var en arbeidsbil av vegvesenet eller noe sånt. Vi innså at vi ikke kunne legge oss inn igjen, bak den store bilen så vi gasset enda mer på. Vi lå vel i 130-140 for å komme oss forbi. Vi la oss kjapt inn foran den store bilen og klarte det såvidt. Hadde vi vært under et halvt sekund treigere eller ikke hatt såpasse god motor hadde vi nok lett død.

Jeg var faktisk dritredd da! Det var alle som satt i bilen, tilogmed sjåføren. Han trodde ikke selv at vi skulle klare det.

Etterpå gikk vi ut av bilen og satt oss ned i hytten, fortsatt ganske shaky og nervøs. Noen dager senere kunne vi le litt av det men ikke mye. Det satte en god støkk i oss alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...