Bøtta Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva er det skumleste du har opplevd? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hmm, let me think. - Da dama nesten ble voldtatt av en ikke navngitt Start-spiller og jeg satt i Trondheim og ikke kunne gjøre noe bortsett fra å trøste henne. Det var helt jævlig. - Bli slått og sparket av 2-3 stk mens 10 andre stod klar om jeg skulle finne på å slå tilbake. - Ramle ned et stup på 8 meter med sykkel, (heldigvis var det et vann der nede.) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det må være den gangen jeg "lånte" pappa sin båt midt på natta en gang han var bortreist. Var vell ute å kjørte noen timer, og når jeg kom inn igjen mot havna sånn i 04.00-tiden, kom politiet oppå siden min på brygga. Da jeg var komt inni båsen, sto de me fjernlys å lyste ned på meg. Jeg prøvde å oppføre meg normalt. Plutselig stopper politibilen med landganger, og jeg ser en konstabel komme ned mot meg. Da var jeg redd!! For dere som lurte på hvordan det endte, så gikk det mye bedre enn jeg trodde akkurat da. Han bare begynte å spørre mange spørsmål om hva jeg hadde gjort på, hvor jeg hadde vært, om jeg hadde drukket. Han tok alkotest på meg også. Til slutt var alt greit og jeg kunne gå. Pappa vet det enda ikke, heldigvis. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hmm, let me think. - Da dama nesten ble voldtatt av en ikke navngitt Start-spiller og jeg satt i Trondheim og ikke kunne gjøre noe bortsett fra å trøste henne. Det var helt jævlig. - Bli slått og sparket av 2-3 stk mens 10 andre stod klar om jeg skulle finne på å slå tilbake. - Ramle ned et stup på 8 meter med sykkel, (heldigvis var det et vann der nede.) Høres kjipt ut alt sammen... Var det ingen som hjalp deg da du ble slått? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 1 on 5 i den avgjørende runden i 8. delsfinalen i CS-compet på TG. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 - Bli slått og sparket av 2-3 stk mens 10 andre stod klar om jeg skulle finne på å slå tilbake. Sånt er feigt!. Er jo ikke sikkert han hadde noen kamerater med seg Mongo_fury Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 - Da moren min og jeg ble truet med gevær fra sengekanten av en syk eks-kjæreste av henne. - Da jeg fikk en kniv holdt opp mot strupen og beskjed om å si fem gode grunner til at jeg burde få leve av en forbanna idiot som heldigvis fikk leksa si etterpå. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 - Da jeg fikk en kniv holdt opp mot strupen og beskjed om å si fem gode grunner til at jeg burde få leve av en forbanna idiot som heldigvis fikk leksa si etterpå. Hvordan skjedde dette? Høres ut som noe jeg bare har sett på film...slikt er veldig kjipt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Vel, jeg hadde hjulpet en kompis som holdt på å få juling, og hadde tydeligvis delt ut ørefik til feil fyr. Fyren hentet narkiskompisen sin, som følgelig hadde lyst til å snitte meg litt. Men vi fikk tatt en "alvorsprat" med begge to Endret 17. september 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Vel, jeg hadde hjulpet en kompis som holdt på å få juling, og hadde tydeligvis delt ut ørefik til feil fyr. Fyren hentet narkiskompisen sin, som følgelig hadde lyst til å snitte meg litt. Men vi fikk tatt en "alvorsprat" med begge to Haha, fortell! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Næh, har hatt nok pes med det der tidligere, gidder ikke å attention whore opp vonde minner Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 At jeg sølte et glass brus over lillebrors tastatur (3 minutter siden) Hvor mange ganger har vel ikke pappa sagt at man ikke skal drikke ved tastaturet/pcen? Helt seriøst: Kommer ikke på noe i farten Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 har nesten holdt på å skli uti et vannkraftverk.. Fy faen.. hadde jo litt kontroll men likevel Lenke til kommentar
Crybaby Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Sitte på dass i to timer. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Sitte på dass i to timer. Huff da! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Næh, har hatt nok pes med det der tidligere, gidder ikke å attention whore opp vonde minner Ok, jeg skjønner det Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 - En gang jeg og en kamerat ble slengt ut av en båt i 30 knop mens han ikke hadde på seg dødmannsknop. Var helt jævlig å se båten kjøre helt ustyrlig bortover vannet og gå én meter klar av en stor 100+ år gammel trebåt og deretter fare rett i fjellveggen/fjæresteinene. Ingen ble skadet, og motoren uskadd, men baugen ble smadret. Jeg holder dog på med å fikse den i hagen nå. (Det var ikke jeg som kjørte) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Da jeg ble påkjørt..... *grøss* Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hmm.. Da lillebroren min på 2 år datt ned hele loftstrappa (fikk heldigvis bare noen blåmerker) Da jeg mista skolen sitt digitale videokamera til 8k i bakken. Da jeg var noen få meter ifra å dette utfor en 15-20m klippe når jeg sto på ski på fjellet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Var det ingen som hjalp deg da du ble slått? Var alene. Grunnen til at jeg havnet i trøbbel var at jeg bodde på feil sted. Men, jeg kan trøste meg med at Darwin hjelper meg når alt kommer til stykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå