Sinnapels Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Hei Hva syntes du om denne siden? Snakk rett fra levra! Endret 19. september 2005 av Poizon Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Alt for mye klikking for å komme til hovedsiden. Litt stor meny. (For min skjerm.) Jeg syns du burde ha "hovedsiden"-knappen på samme sted på hver side. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Koden kommer jeg ikke til å kommentere, for det virker ikke som du kan kode, men har brukt DW Først litt negativt: * splashscreen * LANG splashscreen * LANG splashscreen med LYD * Kvaliteten på bildene er for dårlig, så linjene ser fuzzy ut * Underoverskriftene er alt for små * Menyen funker ibare på hovedsiden * Relativ stygg meny * Ingen hover på linker * line-height? Litt positivt: * Liker ideen med designet(selv om du ikke har klart å fullføre) * Godt tittelfelt * Ser lik ut i de fleste nettlesere Råd: * Må nok dra fram den kjente http://htmldog.com * Lær deg et serverside språk, det vil hjelpe deg mye Stå på Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Hehe... ok. Ingen flere meninger? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har du ikke fått nok å jobbe med? Jobb med tilbakemeldingene, ta de til deg, avvis de du er helt uenig i, og gjør sida bedre. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Jo. Men er ikke sikkert alle har de meningene... Vil høre fra så mange som mulig. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Prøv å unngå horisontal scroll Ellers er grafikken lite helhetlig satt sammen, de grønne dingsene ser ganske tilfeldig plassert ut. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Nå er siden oppdatert! Kom gjerne med tips til forbedringer! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Bedre Hva med en hover på menyen? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Ehh.. Hva er hover? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har ikke lyst til å "klikke meg videre". Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Ny og ikke så lang intro er lagt til. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg vil fortsatt ikke klikke meg videre, splash er useless. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ser ut som et nedlastet template. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 -Flashen var kul, men altforstor. -Egentlig litt enig med at splashen ikke er fullt så nødvendig. du har et bra design der, men jeg synes den ikke helt passer inn med 'Radio Sporten' Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ehh.. Hva er hover? Noe som skjer hvis du holder musa over, f.eks. at linkene skifter farge.. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Stilig flash intro, likte den Endret 20. september 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 - Intro er totalt bortkasta (btw, så fikk jeg aldri sett den, min mozilla viser ikke flash av en eller annen merkelig grunn ) - Får ikke akkurat følelsen av at dette er en sportsside.. - Dem lille teksten som er på sida er liten, ekkel og i feil font. For stort mellomrom mellom paragrafene i tillegg. - Ingen hover på menyen, noe er nevnt. Du kan bruke javascript til å preloade bilder slik at brukeren ikke må vente på at det nye bildet lastes. - Hva skjer i footeren? - Mye feil og unødvendige ting i kildekoden (LEFTMARGIN=0 TOPMARGIN=0 MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0 BGCOLOR="#ffffff" LINK="#000000" VLINK="#000000") ++ - Mozilla viser ikke de andre sidene rett. + "My Homepage" i tittelen lyser ikke utført. - Var litt template svong over denne sida. Trenger ikke være negativt det, men syntes det ble litt for mye klumpete grafikk for min del. Men ikke så værst da. Følg rådene våre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå