random_wannabe Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei. For en stund siden fikk jeg et hovedkort av min bror, med prosessor og vifte på. Jeg testa jo ut dette, og fant ut at hovedkortet ikke funka. Men prosessoren er en prosessor jeg gjerne skulle hatt, derfor lurer jeg på om den vil overleve en flytting fra hovedkortet? Og isåfall, åssen? Det er en AMD Socket 462... Som de fleste skjønner er ikke dette bra, men den er altså bedre enn den jeg har nå -Lilleslem Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dra opp den spaken til venstre Lenke til kommentar
frodo93 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 her står det veiledning Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bruk et skarpt skrujern eller ett brekkjern og vipp prosessoren utav sokkelen Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bruk et skarpt skrujern eller ett brekkjern og vipp prosessoren utav sokkelen .. og takk til deg Ta av kjøleribbe/vifte - ofte et helvete, legg gjerne noe papp i oppå hovedkortet og under skrujernet.. Løft opp armen som er ved siden av prosessoren, prosessoren sitter nå løst i sokkelen. Løft ut prosessoren. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Bruk et skarpt skrujern eller ett brekkjern og vipp prosessoren utav sokkelen .. og takk til deg Ganske godt gjort å ikkje skjønne at eg kødder Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) hadde du et behov for og tulle med dette da? kunne jo være at trådstarter ikke tok hintet til at du tulla heller .. ødelagt hardware er surt det.. Sweet™ Endret 22. september 2005 av Neon-Sweet™ Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nå var der jo to fornuftige svar før eg kom med mitt Eg regner med at de fleste skjønner at brekkjern ikkje hører hjemme blant PC-verktøyet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå