Midnight_walker Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) 1. Hatake Kakashi 2. Momochi Zabuza 3. Jiraiya Hate-lista: 1. Orochimaru 2. Gatou 3. (Gaara) (Hata han før, men ikke nå lenger!) Endret 4. desember 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Gai (eller Guy? har sett at det står begge deler faktisk) sensei og Kakashi er jo de kuleste, hvertfall når de er sammen. :!: Hver gang Gai skryter over at han er bedre enn Kakashi så sier Kakashi "Sa du noe?" :!: Ler like mye hver gang. Han lille hunden som følger Naruto, Sakura og Shikamaro i skogen (ca ep. 75) er også tøff! Hvem er Zabusa igjen? (*Jernteppe*) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Gai (eller Guy? har sett at det står begge deler faktisk) sensei og Kakashi er jo de kuleste, hvertfall når de er sammen. :!:Hver gang Gai skryter over at han er bedre enn Kakashi så sier Kakashi "Sa du noe?" :!: Ler like mye hver gang. Han lille hunden som følger Naruto, Sakura og Shikamaro i skogen (ca ep. 75) er også tøff! Hvem er Zabusa igjen? (*Jernteppe*) 5237657[/snapback] Momochi Zabuza Endret 1. desember 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 1. Hatake Kakashi 2. Uzumaki Naruto (Selvtilitten hans er jo genial.. minus på intelligens ) 3. Jiraiya 4. Rock Lee Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Åja! Han ja... Hadde helt glemt han. 1. Kakashi + Gai 2. Hunden som ble summona av Kakashi 3. Rock Lee 4. Uzumaki Naruto Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 ARR! dere minner jo meg bare på flere av de tøffe 1. Maito Gai 2. Shikamaru 3. Rock lee 4. Zabuza 5. Jiraya De 5 er favorittene mine, og er ca like helt alle sammen. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 1. Hatake Kakashi3. Uzumaki Naruto (Selvtilitten hans er jo genial.. minus på intelligens ) 4. Jiraiya 5. Rock Lee 5238399[/snapback] Glemte 2. Shikamaru Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Gai (eller Guy? har sett at det står begge deler faktisk) sensei og Kakashi er jo de kuleste, hvertfall når de er sammen. :!:Hver gang Gai skryter over at han er bedre enn Kakashi så sier Kakashi "Sa du noe?" :!: Ler like mye hver gang. 5237657[/snapback] Haha! det er sant. Gai har sikkert planlagt å si det i dager, så går det aldri Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Må nesten si at jeg har begynt og like Gaara etter episode 126. Lenke til kommentar
Gbt1990 Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Denne tråden er laget for de som ikke har kommet like langt som alle andre, og vil snakke om serien uten å være redd for spoilere. Naruto er altså en serie som handler om en gutt som heter Uzumaki Naruto. Før han ble født, ble landsbyen han angrepet av av en djevel rev, altså et stort "monster", som landsby beskytteren sperret sjelen til reven inne i kroppen til Naruto. På grunn av dette, ble Naruto hatet under oppveksten da alle så på Naruto som den djevel reven. Han går da ninja skolen, for at andre skal like han. Dette er bedre forklart i episode 1 Mere informasjon om Naruto: animeinfo.com De første episodene av Naruto er lisensiert av Cartoon Network, og kan ikke lastes ned gratis, men de er å lastes ned her for en liten sum: Narutofan.com - $3.50 pr. måned Naruto-kun - $5 pr. måned Her kan du laste ned de siste Naruto episodene gratis: dattebayo fansubs - Episode 91 og utover (TORRENT) Naruto-kun - Episode 133 og utover Her er en fansub hvor du kan laste ned ALLE episodene gratis: narutochaos.com (Torrent og DirectDownload) Dette er altså en SPOILERFRI tråd, så ikke avslør noe av hva som vil sje. Venligst send meg PM eller si ifra her om jeg har skrevet noe feil, eller noen av de nedlastningene er ulovlige. Også kom med flere lovlige nedlastningsider 4859263[/snapback] hei hei:) jeg bare lurer på noen, jeg har sett til episode 145 eller 146 og jeg har lest så mye mange det har kommet ut... men det er en ting som irriterer meg: manga'en og anime'en går helt forsskjellige veier... det er mye i mangaen som rett og slett ikke er med i anime'en, og da er jo det litt teit... men men, det er sikkert en logidk forklaring på dette. jeg har lest det meste tror jeg for den sida jeg laster det ned fra "rapper" det rett ut av hendene på tegneren, og oversetter det med en gang:) men jeg skjønner det ikke, så hvis noen har en forklaring på dette, kan dere svare? S.A(shumi asakura) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 dette er den beste info siden som jeg har funnet til nå , obs den inneholder spoilere , men det er et markerings system der . http://leafninja.com/ episode liste og info på tv.com http://www.tv.com/naruto/show/18558/summary.html er det sånn at dette er en serie som det er ok og legge opp nedlastninger til , i såtilfelle kan jeg legge ut overnett (edonky/emule) linker til alle sesongene , men vil ha en avklaring på at det er ok først ellers så er gara min favoritt i serien , tvisted mind Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Naruto kommer aldri til å starte opp igjen med kvalitetsepisoder, Yarr Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 hei hei:) jeg bare lurer på noen, jeg har sett til episode 145 eller 146 og jeg har lest så mye mange det har kommet ut... men det er en ting som irriterer meg: manga'en og anime'en går helt forsskjellige veier... det er mye i mangaen som rett og slett ikke er med i anime'en, og da er jo det litt teit... men men, det er sikkert en logidk forklaring på dette. jeg har lest det meste tror jeg for den sida jeg laster det ned fra "rapper" det rett ut av hendene på tegneren, og oversetter det med en gang:) men jeg skjønner det ikke, så hvis noen har en forklaring på dette, kan dere svare? S.A(shumi asakura) Det du opplever er at den historien du kjenner fra mangaen stopper i episode 135 av animen... Dette var fordi at animen begynte å ta innpå mangaen og ville om ikke så lenge ta den helt igjen.. Derfor bestemte de seg for å lage "filler" episoder av naruto. dvs episoder som ikke følger mangaen.. Alternativet hadde vært ingen Naruto anime mens vi hadde ventet i stedet.. og det var ikke aktuellt.. Dette kommer de til å holde med på helt til mangaen har fått et langt forsprang på animen igjen.. nå er vi vel på episode 190 snart.. og fillerne er ikke over enda.. men det går rykter om at de skal slutte nå snart.. men det er ingen som vet.. så det er bare å vente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå