Steina Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Denne tråden er laget for de som ikke har kommet like langt som alle andre, og vil snakke om serien uten å være redd for spoilere. Naruto er altså en serie som handler om en gutt som heter Uzumaki Naruto. Før han ble født, ble landsbyen han angrepet av av en djevel rev, altså et stort "monster", som landsby beskytteren sperret sjelen til reven inne i kroppen til Naruto. På grunn av dette, ble Naruto hatet under oppveksten da alle så på Naruto som den djevel reven. Han går da ninja skolen, for at andre skal like han. Dette er bedre forklart i episode 1 Mere informasjon om Naruto: animeinfo.com De første episodene av Naruto er lisensiert av Cartoon Network, og kan ikke lastes ned gratis, men de er å lastes ned her for en liten sum: Narutofan.com - $3.50 pr. måned Naruto-kun - $5 pr. måned Her kan du laste ned de siste Naruto episodene gratis: dattebayo fansubs - Episode 91 og utover (TORRENT) Naruto-kun - Episode 133 og utover Her er en fansub hvor du kan laste ned ALLE episodene gratis: narutochaos.com (Torrent og DirectDownload) Dette er altså en SPOILERFRI tråd, så ikke avslør noe av hva som vil sje. Venligst send meg PM eller si ifra her om jeg har skrevet noe feil, eller noen av de nedlastningene er ulovlige. Også kom med flere lovlige nedlastningsider Endret 19. november 2005 av Steina Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Tusen takk for knall tråd. Er selv medlem av Naruto fan og bare fyrer på 10-11 downloads om natten og mekker biffen om morra. Nå har jeg komt til 51. episode... og seff hadde jeg ikke mere bandwith(?) til å laste ned. ARR! nå fant jeg ut at det ikke var noen grenser for nedlastingen på www.naruto-kun.com Endret 18. september 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Jeg vil vel egentlig anbefale de som ikke har sett serien før, og se en spesial episode for å se hva serien handler litt om. Det var det første jeg gjorde.. Den episoden jeg har sett, handlet om et magisk vann kalt "Hero Water" Jeg lastet ned episoden som "Naruto - movie" eller noe, men det er jo ikke selve filmen. Selve filmen er vel kanskje noen bør spare litt på, for den er så bra laget at det ser dere bare etter å ha sett serien litt fremover. De som begynner å se episode 1, må ikke miste motet med en gang, for de første episodene kan være litt kjedelige, men ta noen pauser og se flere episoder etter hvert, for det blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Serien er rett og slett genial, liker måten de får med karakterer og hvordan du utviklern en følelse av å kjenne dem Uzumaki Naruto er jo en ninja elev Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 er selv kommet til ep 153. Genial Serie Hehe , Ingen spoilere her nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Har bare kommet til episode 51(har ikke giddet å betale for medlemskap), og så langt er det Kakashi og Orochimaru som favorittene (Zabuza kommer på en soleklar 3.) PS. Kansje det ikke er så lurt med spoilere her... siden det er en spoilerfri topic EDIT: vågde meg til å lese spoileren, og gjett om du tog meg Endret 29. oktober 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Har sett alle så langt Edit: trykk på spolere på eget ansvar. Siste episodene hittil er bare fillere det suger Endret 31. oktober 2005 av Shikaru Lenke til kommentar
FaO Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 narutochaos enda en gratis nedlastnings side... både direkte og torrent. forresten en KONGE serie.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) narutochaos enda en gratis nedlastnings side... både direkte og torrent. thumbup.gifforresten en KONGE serie.... Det bra det er gratis, men det er ikke noe koz å laste ned med 20 kb/s. Jeg fikk alle episodene av en kompis av en kpmis, men da jeg kom ti 81, var det en ripe i cd'n, på størrelse med pekefingen min, så nå mangler jeg 81-99 tror jeg Endret 8. november 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 narutochaos enda en gratis nedlastnings side... både direkte og torrent. thumbup.gifforresten en KONGE serie.... Det bra det er gratis, men det er ikke noe koz å laste ned med 20 kb/s. Jeg fikk alle episodene av en kompis av en kpmis, men da jeg kom ti 81, var det en ripe i cd'n, på størrelse med pekefingen min, så nå mangler jeg 81-99 tror jeg 5123370[/snapback] Har de på PCn her. finnes alltids løsninger Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 narutochaos enda en gratis nedlastnings side... både direkte og torrent. forresten en KONGE serie.... 5084041[/snapback] Ja, siden det ikke har vært noen reaksjoner om dette enda, så putter jeg den linken i post 1. Har blitt utesperret for noe slikt før, så si ifra om dere finner ut noe annet. (om det er lovlig eller ikke altså) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ahh, konge-tråd! Jeg har bare kommet til epsiode 32, men er helt hekta. Denne serien kombinerer humor og spenning på en genial måte! :!: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Denne serien kombinerer humor og spenning på en genial måte! :!: 5179708[/snapback] Ja, men jeg håper Naruto kommer til å vokse litt inni hodet snart.. Han er såå barnslig.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 KOmmet til 50 selv, og han vokser da litt, om ikke så mye ^^. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Etter episode 80 skal dere se han vokser utrolig mye mer Men håper også han vokser etterhvert Knall serie! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Haha, jeg vet! :!: Men han er jo litt søt og da... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Skjekk ut Vil du lære japansk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Etter episode 80 skal dere se han vokser utrolig mye mer Men håper også han vokser etterhvert Knall serie! 5186667[/snapback] Desverre så er ikke dette riktig Lenke til kommentar
Marti Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har bare kommet til episode 51(har ikke giddet å betale for medlemskap), og så langt er det Kakashi og Orochimaru som favorittene (Zabuza kommer på en soleklar 3.) PS. Kansje det ikke er så lurt med spoilere her... siden det er en spoilerfri topic EDIT: vågde meg til å lese spoileren, og gjett om du tog meg 5076437[/snapback] Kakashi på første her, og Zabuza på andre, men Orochimaru? Blir helt kvalm av han . Må nesten putte Tsunade på tredje. Er jo helt sykt hvor sterk hun er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har bare kommet til episode 51(har ikke giddet å betale for medlemskap), og så langt er det Kakashi og Orochimaru som favorittene (Zabuza kommer på en soleklar 3.) PS. Kansje det ikke er så lurt med spoilere her... siden det er en spoilerfri topic EDIT: vågde meg til å lese spoileren, og gjett om du tog meg 5076437[/snapback] Kakashi på første her, og Zabuza på andre, men Orochimaru? Blir helt kvalm av han . Må nesten putte Tsunade på tredje. Er jo helt sykt hvor sterk hun er. 5234327[/snapback] Tihi. jeg skrev det før jeg viste så mye om han. Kakashi er også ikke så kul lengre. nå ser listen slik ut: 1. Shikamaru (han med skyggetekniken) 2. Zabusa (han er bare tøff) 3. Jiraya (tihi. han er kul) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå