kuud Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) jeg har hatt vannkjøling i en liten stund nå. Etter en stund så begynte tempraturen og stige. jeg åpnet kabinettet opp bare for å finne ut at jeg hadde fått alger. Det jeg lurer på er om det er en lett måte å få reingjort radiatoren på. Sånn for å være sikker på at den er rein. så algene ikke kommer tilbake. Endret 17. september 2005 av kuud Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 En skvett med eddik i vannet skal gjøre susen. Men husk å skylle / skifte vannet flere ganger, før du til slutt fyller systemet med batterivann i kombinasjon med en skvett frostvæske (10-15%) Lenke til kommentar
kuud Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 En skvett med eddik i vannet skal gjøre susen.Men husk å skylle / skifte vannet flere ganger, før du til slutt fyller systemet med batterivann i kombinasjon med en skvett frostvæske (10-15%) tusentakk for svar nå må jeg bare komme meg til butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå