Gå til innhold

oppgradere eller kjøpe ny?

Anbefalte innlegg

har en gammel pc (3-4 år) som jeg lurer på om det ikke er bedre og koste på noen kroner isteden for og kjøpe ny.

er dette noe som pleier og funke eller blir det dyrt og dårlig?

du lurer sikert på hva jeg da har fra før og det skal jeg eter beste evne prøve og svare på.

fujutsi siemens.

intel® celeron prosessor

19gb minne

128 ram

intel 82810 skermkort.

så folkens, hva mener dere som kan dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørtes ut som en pc som var temmelig billig da du kjøpte den.

Integrert skjermkort og billige komponenter.

Vil tro at det beste du kan gjøre er å kjøpe deg en helt ny pc.

Å oppgradere vil være lite hensiktsmessig da du må antakeligvis kjøpe absolutt alt nytt utenom kassa....og selv den kan være hensiktsmessig å skifte ut.

Lenke til kommentar

kjøpe ny, garanter du kan jo kansje oppgradere men dette tror jeg du får mye mindre av en ved å bare kjøpe ny :D.

På internett si oss så mye penger du har og så kan vi ta og finne en PC for deg, Vi trenger info om hva du har hva den skal brukes til, og hvor mye du kan bruke.

Om du skal bygeg selv eller la nettbutikken bygge for deg.

Lenke til kommentar

Mener du skal oppgradere ja, bytt ALT unntatt tastatur og skjerm :) Ja det blir vel mer som ny da... Er vel mulighet for at du kan bruke kabinettet du har, kommer an på om PSU, og den er sannsynligvis ikke bra nok, de gamle mangler oftest 12volts-kontakten til hovedkortet.

Skriv noen ord om budsjett osv, hva du vil bruke PC til og slikt.

Lenke til kommentar

fikk foresten en stor drømm oppfylt nå da, gikk ut og henta øksa før jeg dælja løs på dritten ute her nå.

der er hevnen for alle gangene den slo seg av midt i et spill eller når jeg nesten var ferdig med og skrive en side.

der var hevnen for alle gangene den har fungert utrolig treigdt uten noen grunn og det var også hevn for alle timene jeg har prøvd og løse uforklarlige problemer.

det var en deilig følelse som anbefalles:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...