skidrow Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 har en gammel pc (3-4 år) som jeg lurer på om det ikke er bedre og koste på noen kroner isteden for og kjøpe ny. er dette noe som pleier og funke eller blir det dyrt og dårlig? du lurer sikert på hva jeg da har fra før og det skal jeg eter beste evne prøve og svare på. fujutsi siemens. intel® celeron prosessor 19gb minne 128 ram intel 82810 skermkort. så folkens, hva mener dere som kan dette? Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hørtes ut som en pc som var temmelig billig da du kjøpte den. Integrert skjermkort og billige komponenter. Vil tro at det beste du kan gjøre er å kjøpe deg en helt ny pc. Å oppgradere vil være lite hensiktsmessig da du må antakeligvis kjøpe absolutt alt nytt utenom kassa....og selv den kan være hensiktsmessig å skifte ut. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 kjøp ny.. men 19 gb MINNE er feil.. det er harddisk du mener.. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 kjøpe ny, garanter du kan jo kansje oppgradere men dette tror jeg du får mye mindre av en ved å bare kjøpe ny . På internett si oss så mye penger du har og så kan vi ta og finne en PC for deg, Vi trenger info om hva du har hva den skal brukes til, og hvor mye du kan bruke. Om du skal bygeg selv eller la nettbutikken bygge for deg. Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 ok, takk for svar....... Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mener du skal oppgradere ja, bytt ALT unntatt tastatur og skjerm Ja det blir vel mer som ny da... Er vel mulighet for at du kan bruke kabinettet du har, kommer an på om PSU, og den er sannsynligvis ikke bra nok, de gamle mangler oftest 12volts-kontakten til hovedkortet. Skriv noen ord om budsjett osv, hva du vil bruke PC til og slikt. Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 må faktisk ha skerm og gitt hadde planer om og handle lit hver mnd, har en bærbar jeg bruker nå. ca 100gb, 1g ram,brukes til spill ala "rom" "lengste reisen" og den stilen der. får vel prøve og spare lit da. Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 fikk foresten en stor drømm oppfylt nå da, gikk ut og henta øksa før jeg dælja løs på dritten ute her nå. der er hevnen for alle gangene den slo seg av midt i et spill eller når jeg nesten var ferdig med og skrive en side. der var hevnen for alle gangene den har fungert utrolig treigdt uten noen grunn og det var også hevn for alle timene jeg har prøvd og løse uforklarlige problemer. det var en deilig følelse som anbefalles:-) Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Øks er viktig, "løser opp spenninger". Du kan evnt ta vare på diskettstasjon og CD-drevet, hvis ikke øksa kom deg i forkjøpet. Men tenker du å kjøpe komplett PC-pakke så er det like greit om de gikk på hoggestabben. Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 tokk ut vifter,ram,ekstra usb,isdn kort,cd-brenner og masse skruer først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå