Håvard Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hvor lenge må egentlig bios batteriet være ute før biosen blir tilbakestilt?? MVH Håvard Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 En god stund vil jeg tro, men det er derfor det finnes en jumper ved navn clear cmos ved siden av batteriet.. Den speeder opp prosessen kan du si.. Se i manualen til hovedkortet etter plasseringen, og flytt denne fra f.eks pin 2-3 til 1-2.. (Kan være omvendt) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Burde holde med 15 min. Da er du sikker. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Trodde det var 3 sekund jeg..? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 De gangene jeg har resatt cmos'n ved hjelp av batteriet har jeg bare tatt det ut og satt det i igjen med engang. har funka fint det.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Trodde det var 3 sekund jeg..? Spenningen er der selv om du tar ut bateriet. Kondensatorer og lignende holder på spenningen en viss periode før den lades helt ut. Dette skjer gradvis. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 De gangene jeg har resatt cmos'n ved hjelp av batteriet har jeg bare tatt det ut og satt det i igjen med engang. har funka fint det.. Det er det jeg også har gjort Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 tar det ut mens jeg er på skolen elns da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå