mhsalangli Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 jeg har xp2200 @1,8ghz, 1gb ram(billig noname) og 6800gt og opplever bare den "luggingen" i begynnelsen på bf2, ikke noe mer. Jeg laster ned samtidig og norton antivirus kjører i bakgrunnen. temp-sensoren i skjermkortet er defekt og viser akkurat nå idle i windows 154'c..hehe så min pc er helt motsatt av deres liksom. men jeg kjører spillet i 1024x768 så det er sikkert der det ligger 3dmark2001se = 11334 3dmark2003 = 9614 aquamark3 = 38115 3dmark05 = 3210 men dårlig poengscore har man her uansett... Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 rart dette se på min spec det hakker ikke med antydning en gang på full grafikk. og den greia med grader kjøp deg noen papst vifter og hvis du gar kjøpt for mange så finn frem dremelen og begynn å borr Lenke til kommentar
igy Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 For å si det sånn, så blir skjermen vertikalt "delt" i flere deler når jeg beveger meg rundt.. en slags flimring på en måte.. Systemet har ikke noe prob med å dra spillet,.. Synes det her høres ut som vertical tearing(sp?). Altså at du får så mange FPS at skjermen ikke klarer å tegne alle bildene så derfor deles de liksom, har du prøvd å sette på VSYNC og/eller høyere detaljinivå`? Kan hende jeg er litt på jordet nå men det er jo verdt å prøve... My two cents.... Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Angående tempen på skjermkortet er det ikke farefult høyt. Min GPU fikk skikkelig kjørt seg da vifta streka undre 3dmark03. 140 grader! Allikevel greide den seg fint, selv om slike temp ikke er å anbefale;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå