Gå til innhold

Reisebrev fra Leipzig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aasgaard, dette var ufattelig bra skrevet, liker den kjempegode humoren din. Skulle ønske jeg også kan klare å komme på slike gode "vitser" og poenger, og en dag :D .

Dette var hvertfall skikkelig god lesning, tror ikke jeg drar og snakker med han tollen på Gardemoen i dag hvertfall :wee: .

Men en ting angående Age of Empires III, fikk dere en bedre grunn for at mer avanserte formasjoner har blitt tatt bort? Syns selv ikke grunnen jeg har hørt om at det skader gameplayet, er noe særlig god...

Edit: Kan bildet av bilen ordnes? :innocent::p

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Aasgaard, dette var ufattelig bra skrevet, liker den kjempegode humoren din. Skulle ønske jeg også kan klare å komme på slike gode "vitser" og poenger, og en dag :D .

Dette var hvertfall skikkelig god lesning, tror ikke jeg drar og snakker med han tollen på Gardemoen i dag hvertfall :wee: .

Men en ting angående Age of Empires III, fikk dere en bedre grunn for at mer avanserte formasjoner har blitt tatt bort? Syns selv ikke grunnen jeg har hørt om at det skader gameplayet, er noe særlig god...

Edit: Kan bildet av bilen ordnes? :innocent::p

TSP

Takk takk :)

Det var i hovedsak gameplaymessige argumenter de brukte ovenfor oss også. At det var viktig for dem at spillet var så lettilgjengelig som mulig. Men det virket også som om det rett og slett bød på større tekniske utfordringer enn de forventet, og at de derfor valgte å nedprioritere det aspektet. Tyvärr.

Tor-Steinar har fått flere bilder (blant annet av bilen), skal høre om han kan legge dem opp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...