Aasgaard Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det var lite nytt å melde fra årets Games Convention, men stemning og oppmøte var det lite å si på. Det meste som kunne krype og gå av utviklere og utgivere sloss om oppmerksomheten til spillerne. Les mer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Bra skrivd Hørtes litt ut som en kjedelig tur for å se repriser av nye/gamle spill. Endret 17. september 2005 av mushi Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Utrolig bra skrevet. Høres ikke akkurat ut som en messe som viste så forferdelig mye nytt, men da litt. Synd at Blizzard ikke kunne klare å hoste opp noe nytt, skuffet meg litt. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Flott feature. Artig å få eit annerledes inntrykk av korleis det er å vere på ei større spelmesse. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hehe, tøft, Husker jeg var innom Leipzig selv for et par tre måneder siden på With Full Force festivalen, eller, det ligger endel utenfor selve Leipzig, men reiste hvertfall dit, veldig fin by Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Aasgaard, dette var ufattelig bra skrevet, liker den kjempegode humoren din. Skulle ønske jeg også kan klare å komme på slike gode "vitser" og poenger, og en dag . Dette var hvertfall skikkelig god lesning, tror ikke jeg drar og snakker med han tollen på Gardemoen i dag hvertfall . Men en ting angående Age of Empires III, fikk dere en bedre grunn for at mer avanserte formasjoner har blitt tatt bort? Syns selv ikke grunnen jeg har hørt om at det skader gameplayet, er noe særlig god... Edit: Kan bildet av bilen ordnes? TSP Endret 18. september 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Aasgaard, dette var ufattelig bra skrevet, liker den kjempegode humoren din. Skulle ønske jeg også kan klare å komme på slike gode "vitser" og poenger, og en dag . Dette var hvertfall skikkelig god lesning, tror ikke jeg drar og snakker med han tollen på Gardemoen i dag hvertfall . Men en ting angående Age of Empires III, fikk dere en bedre grunn for at mer avanserte formasjoner har blitt tatt bort? Syns selv ikke grunnen jeg har hørt om at det skader gameplayet, er noe særlig god... Edit: Kan bildet av bilen ordnes? TSP Takk takk Det var i hovedsak gameplaymessige argumenter de brukte ovenfor oss også. At det var viktig for dem at spillet var så lettilgjengelig som mulig. Men det virket også som om det rett og slett bød på større tekniske utfordringer enn de forventet, og at de derfor valgte å nedprioritere det aspektet. Tyvärr. Tor-Steinar har fått flere bilder (blant annet av bilen), skal høre om han kan legge dem opp. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Edit: Kan bildet av bilen ordnes? http://bilder.gamer.no/89/89095/i_89095.jpg :-) La inn link til bildet i artikkelen også nå for nye lesere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg