Ernie Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Molde leder 2-0 mot RBK OG RBK har bare 10 spillere igjen Dette varmer en Molde-fan som meg Satse på at det holder siste omgangen nå ... Endret 17. september 2005 av Ernie Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 ... og der har Molde vunnet 4-1 over RBK Nå rykker RBK ned Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 weee! så kampen jeg og På tide at rosenborg kommer seg ned der de hører hjemme! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 weee! så kampen jeg og På tide at rosenborg kommer seg ned der de hører hjemme! Ja vet, 13 Seriegull på rad og CL spill hører hjemme i 1. Divisjon!! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Joa, har vært gøy at d har gått til helvete med rosenborg en stund. Men nå må vi ikke le lenger. Rykker Rosenborg ned har de ingen sjanse til CL spill og de er d eneste norske laget som kan hevde seg i CL Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Rosenborg er på bunnen nå, og spiller dårligere enn de har gjort på mange år, men man må ikke glemme at dette er laget som kom til kvartfinalen i Champions League, etter å ha slått ut AC Milan, som for øvrig var på hjemmebane. Hva i helvete er det jeg sier? Jeg gir da en blank faen i fotball Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Gadd ikke å _se_ kampen engang, og jeg er ganske interesset i fotball... Jeg blir så lei meg... Hva skjedde med Ronenborg? Hvordan kunne dette skje?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå