Prytz. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Jobber med en film, men da vi var ute og filmet satte vi hvitbalansen en smule feil.. så nå er alt litt lysere enn det burde være. Bruker premiere 1.5, har prøvd med "levels" -justeringer, men det ble ikke særlig bra. Noen som kan hjelpe meg med litt image adjustments i premiere? Finnes det en spesiell justering hvis man har vært uheldig med hvitbalansen? Endret 17. september 2005 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Prøv ein effect som heiter Color Balance, og juster "Hue". Hugser ikkje akkurat kor den ligg, men det er berre å skrive inn i søkefeltet i Effects-vindauget (genial funksjon!). Edit: Effects --> Image Control --> Color Balance (HSL) var den eg meinte. Men det er to andre og, i tillegg til Color Corrector, som gjer deg fleire val, men som kanskje er litt vanskelegare å bruka. Det er og ein Auto Color (i Adjust-mappa). Endret 17. september 2005 av incanus Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Takker! Det hjalp meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå