sigen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kjøpte meg et lite leketøy i går (en mini-Z med to karosseri) og var lykkeli helt til i går kveld. Da hadde jeg lada den opp igjen, men så viser det seg at den står og "spinner", dvs. at tannhjulene ikke får kontakt. I tillegg funker bare Skyline-karrosesiet, siden bakhjulene tar borti bak på hjulbuene på Viper-karosseriet Har jeg noen som helst form for rettigheter? Fant ikke noe særlig noen steder Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) vis du kan bevise at du har kjøpt den på en eller anen måte, foreksempel kvitering. da har du retigheter Endret 17. september 2005 av Myrstad Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Fikk ikke noen kvittering, det er jo ikke vanlig ved privatkjøp Så det eneste jeg kan håpe på er at han ikke vet det? (han er jo bare 15-16 så det ut som, og det var tydelig at han ikke var vandt til kjøp og salg) EDIT: Kvittering fra minibank og vitner teller vel ikke? *håpe håpe* Endret 17. september 2005 av sigen Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Siden han helt sikkert visste at leika var ødelagt, så ville jeg nok krevd tilbake pengene. Selgern er altså ikke i god tro. Har ikke hatt kjøpsloven på mange år men mener å huske at det er no sånt. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Det blir nok ord mot ord desverre, for jeg testa jo (seff) bilen før jeg kjøpte den, da funka den relativt fint (fremover låste seg, da fikk jeg opplyst at det bare var å rygge litt, så funka den igjen, noe den gjorde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå