glycerius Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Jeg har ett Geforce 4 Ti 4200 sjermokort.. Når jeg kjøpte marskinen gikk det fint og spille cs. Men etter jeg formaterte slo jeg på cs, så kan jeg spille i noen sekunder, så henger bilde og lyden seg. Når jeg spiller med softwear grafikk går det greit, men det er når jeg setter på openGL grafikk det henger seg.. Kan noen hjelpe meg og finne ut hva som er galt? Endret 17. september 2005 av glycerius Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hm.. ny driver.. http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_78.01.html Lenke til kommentar
glycerius Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Prøvde med driveren dær, men det henger seg fortsatt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hmm.. vel, det kan være som hos en kompis av meg at han aldri har oppdatert driveren, og han kjører source, med samme kort som deg.. Men, som sikkert mange tenker og: Det kortet er nok modent for utskifting.. Lenke til kommentar
glycerius Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Tok på en spole på sjrmkortet mens jeg spilte cs, fikk brann sår på fingeren, så varm var den.. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Funker viften? Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hm.. kan høres defekt ut, hvis du får brannsår.. alt som står i hue mitt er utskifting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå