B4stian Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ja, sliter enormt her... Har en selv og den går lett av og på, men har med en annen hjem fra jobben som skal låses opp og satte på dekslet helt vanlig og det klikket normalt på plass, men nå får jeg det ikke av... noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
EvilCat Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ja, sliter enormt her...Har en selv og den går lett av og på, men har med en annen hjem fra jobben som skal låses opp og satte på dekslet helt vanlig og det klikket normalt på plass, men nå får jeg det ikke av... noen som har noen gode tips? Hei. Aller først vil jeg si at du trenger en spesiell verktøy for k750i. Verktøyet kan du kjøpe overalt. Har en venn som hadde samme problem med å få tatt av dekselet på k750i. Men fikk til slutt ut ved en spesiell verktøy. Ta en tur på mobil forhandler og hør med dem. Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hvorfor skal du fjerne dekslet? Brukte bare en kniv for å åpne min. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Fikset det med en gummihanske Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg brukte et T9-skrujern og ei fil som jeg presset ut sidene med for å få av klipsene- Enenste problemet er på toppen hvor en liten plastbøyle skaper problemer! Ellers var det verdt det for min del, fått ut endel støv som begynte å irritere meg! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hva er hensikten med å fjerne dekselet? (bare lurer) Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=870 Hvis du åpnet den med en gummihanske skal du ha credit for god fantasi Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Oi.. glemte å skrive at jeg kun mente det dekslet til batteriet og sim-kortet... Lenke til kommentar
zand Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Presser du bare på sidene av dekselet mens du skyver nedover går det lettere av... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skjønner ikke at folk tørr å ta av dekselet, og miste alt som heter garanti! Lenke til kommentar
zand Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Trådstarter tenkte på batterideksel, ikke fronten. Var andre som antok at han mente fronten. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Da er jeg med! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Trådstarter tenkte på batterideksel, ikke fronten. Var andre som antok at han mente fronten. daså...noen som vet om man kan bytte fra K750i deksel til W800i manuelt? Eller må man sende den inn til mobilservice-verksteder for å få gjort dette? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Trådstarter tenkte på batterideksel, ikke fronten. Var andre som antok at han mente fronten. daså...noen som vet om man kan bytte fra K750i deksel til W800i manuelt? Eller må man sende den inn til mobilservice-verksteder for å få gjort dette? Hvis du klikker på den linken i min forrige post... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå