oPeq Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei! Jeg har MSN versjon 7.5, men dette skjedde også i 7.0... Jeg får ofte denne feilmeldingen : "The following message could not be delivered to all recipients". Så må jeg vente litt med å skrive, hva er feil?!?!?! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Fikk du denne i en sammenhang med at du sendte noe til alle dine kontakter etter tur iløpet av kort tid? Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Nei. Jeg får denne meldingen nesten hele tiden, selvom jeg bare snakker med én person... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Åpent for msn i brannmur? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Hadde den ikke blokkert han hele tiden da, istedenfor bare av og til? Prøvd å reinnstalere windows? Og åssen linje har du? Kjører du DC++ med flere slots til vanlig når du får den meldingen? EDIT: Hvor mange personer er det dette skjer hos? Hvis det bare er en person, eller flere som bor i samme hus kan grunnen være at de/den personen(e) har dårlig linje, og msn disconnecter seg selv av og til, men så logger de på igjen Endret 17. september 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Skjer hos de fleste personene. Gidder IKKE å re-innstallere windows pga. det Har en 2000/300 fra Telenor. har ikke DC++ oppe, men har mIRC.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sjekk at du ikke har en brannmur som blokkerer for MSN-trafikk. På skolenettverket vårt er portene for MSN sperret, slik at de fleste meldinger ikke kommer frem. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har merket at ihvertfall en kamerat med adsl fra telenor har ustabil linje, logger inn flere ganger iløpet av kort tid, uten at han vet om det, hos han virker det som han er på hele tiden.. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Gidder IKKE å re-innstallere windows pga. det Haha, mente Msn Messenger Windows var litt overdrevet Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg vil tro at de fleste har dette problemet. Velger å tro at det er en svakhet fra Windows/MSN. Denne er også kjent som "Denne beskjeden kunne ikke snedes til alle mottakere <linjeskift> "Meldingen du sendte"" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ... Altså, er en ting jeg aldri har fortstått. Hvorfor er det så mye lettere å bare legge inn Windows på ny for hver minste ting som går galt? Hvis det er noe galt med MSN så ville det hvertfall være fornuftigere å legge inn MSN på ny. Å legge inn Windows på ny hjelper sjelden, lager bare mye mer arbeid for deg. Jeg har også samme problem, fra tid til annen kommer det "The following message could not be delivered to all recipients: <Melding>", tror det er en liten bugg i MSN. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 dette er en svakhet ved msnprotokollen. i motsetning til bl.a. icq så er servernes bekreftelse på mottatte meldinger trege, noe som resulterer i flere timeouts på meldinger som blir sendt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hvis den du snakker med lukker vinduet akkurat når du sier noe så får du den beskjeden Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Altså, er en ting jeg aldri har fortstått. Hvorfor er det så mye lettere å bare legge inn Windows på ny for hver minste ting som går galt? Hvis det er noe galt med MSN så ville det hvertfall være fornuftigere å legge inn MSN på ny. Å legge inn Windows på ny hjelper sjelden, lager bare mye mer arbeid for deg. Haha, mente Msn Messenger Windows var litt overdrevet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Haha, mente Msn Messenger Windows var litt overdrevet *bite meg selv i halen* Så ikke den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå