_tHokA_ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Finnes jo en del chip til xbox som de fleste vet om alt. Men hva er egentlig forskjell på de? Jeg har en Xbox versjon 1.6 (crystal) og jeg har lyst til å chippen den. Men det finnes jo så mange chip. Det finnes jo DuoX2 som jeg ikke vet noe om. Så har man jo Xecuter versjon 2.6 og 3.0. Men hva er egentlig forskjell på de to Xecuter versjonene? Er det verdt å betale så mye for 3.0 versjonen eller holder det med 2.6 versjonen? Og til slutt så har man jo den Aladdin XT chipen som dem selger på QXL til 1kr Så hvem er egentlig "best" til billigst penge? Skal brukes til å: Spille "kjøpte" spill Bruke XMCE (eller hva det media senter editin heter) Spille emulatur spill som jeg har sett noen kan. (snes) MP3 spiller, DivX spiller, større disk (120GB) Pris spiller stor rolle, helst billig men stabil chip! Den chippen jeg har sett på er den Xecuter 2.6 CE, men har dere andre forslag? Edit: Fant denne Endret 17. september 2005 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Panter Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mange svar og meninger rundt dette finner du i Faqen som er sticky i gruppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå