Kornelius Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg lurer på å kjøpe meg ny mobil, og vurderer veldig sterkt å kjøpe S75. Men SE har jo kommet med to flotte mobiler. Hvilke av disse bør jeg velge? Pris har til en hvis grad betydning. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hvis du hadde fylt ut denne malen, hadde det blitt lettere å finne ut hvilken av de tre som passer deg best. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Funksjoner: -Kalender: Ja, den bør være ganske proffesionell -MMS: Ja. -GPRS: Ja -EDGE: Ja, men kan klare meg uten -WAP:Ja -Kalkulator: Ja. -JAVA:Ja. -Email klient:Ja -Spill:Ja, men ikke viktig Form: - Klapp, anlig, Slide -Vekt: ikke mye over 100g -Antenne: intergrert antenne -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm. renger ikke være veldig stor, men greit med litt ørrelse -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 1500 og 3500 kroner til rådighet. enhvis det ikkeen nødvendig trenger jeg ikke bruke 3500 Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: Ikke stor fan av Nokia -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja -Symbian:nei -Triband: Ja -Infrarød port:Ja -Blåtann (Bluetooth):Ja. -Minne: Ikke så nøye, den må minnekort -Minnekort?:Ja. -Polyfoniske ringetoner:Ja -MP3: Ja -Radio:nei. -3g(UMTS):nei -Wlan: Ja. - Mulighet for GPS:ne) -Batterilevetid: Litt viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Sms, ringing, mp3-spiller, kalender og sikkert ta noen bilder Endret 17. september 2005 av Kornelius Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Alle de tre telefonene oppfyller jo dine krav (S75 har forresten EDGE, noe ikke W800i og K750i har), ingen av dem har WLAN. Siemens SG75 hadde også vært noe for deg, den har ikke infrarød, men har en skjerm som kan måle seg mer opp til K750i/W800i enn det S75 kan. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 SG75 blir for stor for meg. Men hvorfor koster W800i mye mer enn S75. Bedre kamera og bedre skjerm kan vel ikke koste 1400kr? Har W800i noe mer S75 ikke har, eller er den bare mye høyere priset? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Er nok heller siemens som priser sine mobiler lavt. Ser litt på S75 selv, men vil vente til noen brukertester har kommet ut. Men et veldig viktig kriterie for meg er batterilevetid. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Spent på hvordan ATI-prosessoren i S75 slår ut må jeg si Bedre kamera vil nok være hovedgrunnen for å velge K750i eller w800i, mens prisen vil være S75 sitt store fortrinn... Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Jeg tror jeg går for S75. Kamera er dårligere, men min mening er at kameraer til mobiler fortsatt kun er mest for bilder som ikke trenger utrolig kvalitet. Kvaliteten har fortsatt langt igjen til digitalkameraet. S75 er såpass mye billigere at jeg ikke er i tvil lengre. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 kom med tilbake melding om hvordan den er når du har kjøpt den da, synes den er stillig! hadde kjøpt den hadde ikke vært for at eg nettopp hadde kjøpt min 7610 Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar
gustav Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Jeg tror jeg går for S75. Kamera er dårligere, men min mening er at kameraer til mobiler fortsatt kun er mest for bilder som ikke trenger utrolig kvalitet. Kvaliteten har fortsatt langt igjen til digitalkameraet. S75 er såpass mye billigere at jeg ikke er i tvil lengre. Alt er relativt, men jeg synes nå bildene tatt med k750 er forholdsvis gode. Det er vel ikke mange som går med et kamera kun dedikert til fotografering i lommen hver dag. Med et 2 Mp mobilkamera i lommen er sansynligheten større for å knipse fulltrefferne fra hverdagslivet. Det er ikke stort mer enn 2-3 år siden 2 Mp ble ansett som relativt bra. Ta en titt på DENNE tråden, så får du vurdere selv hva du synes om kvaliteten. Endret 22. september 2005 av gustav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå