sigen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har kikket rundt, men finner ikke igjen tråder der jeg så at det er mulig å legge "mine dokumenter" på en annen HDD. Er det noen som vet hvordan jeg gjør det? Raptor-disken min har jo ikke plass til så mye, men det har de andre tre diskene Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Høyreklikk på "mine dokumenter" snarveien på skrivebordet -> egenskaper -> flytt Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Høyreklikk på "mine dokumenter" snarveien på skrivebordet -> egenskaper -> flytt Stemmer det som ronnyaa sier, Men det trenger ikke være snarveien på skrivebordet engang. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er det forresten noen som vet åssen man fjerner "Delte Dokumenter" og "Mine Dokumenter" fra "Min Datamaskin"? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Høyreklikk på skrivebordet: Egenskaper > Skrivebord > Tilpass skrivebord > (Huk av på de du skal/ikke skal ha, og "ok" deg ut igjen ) Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er det forresten noen som vet åssen man fjerner "Delte Dokumenter" og "Mine Dokumenter" fra "Min Datamaskin"? Det kan du gjøre med programmet TweakUI. Søk etter det på Microsoft sine downloadsider, det er gratis..... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Er det forresten noen som vet åssen man fjerner "Delte Dokumenter" og "Mine Dokumenter" fra "Min Datamaskin"? Det kan du gjøre med programmet TweakUI. Søk etter det på Microsoft sine downloadsider, det er gratis..... Hvorfor laste ned noe som allerede er en funksjon i Wondows XP? Ser ikke helt poenget Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Er det forresten noen som vet åssen man fjerner "Delte Dokumenter" og "Mine Dokumenter" fra "Min Datamaskin"? Det kan du gjøre med programmet TweakUI. Søk etter det på Microsoft sine downloadsider, det er gratis..... Hvorfor laste ned noe som allerede er en funksjon i Wondows XP? Ser ikke helt poenget Hvordan kan du fjerne Delte dokumenter fra Min Datamaskin via "noe som allerede er en funksjon i Windows XP"? Kan du forklare i detalj? Det gleder jeg meg til å se, siden det ikke finnes noen slik funksjon. Vet det kan gjøres i registeret, men det er ikke det vi snakker om her... Endret 17. september 2005 av pmarius Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Beskjed til meg selv: Lese spørsmålet bedre neste gang Jeg trodde, av en eller annen grunn, at det var snakk om å fjerne ikonene fra skrivebordet Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Beskjed til meg selv: Lese spørsmålet bedre neste gangJeg trodde, av en eller annen grunn, at det var snakk om å fjerne ikonene fra skrivebordet He he, regnet med at det var der det lå ja Ingen skade skjedd... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Takker for svar (Rart med det, det var langt ifra jeg som starta topic, heller ikke jeg som hjalp trådstarter, men jeg ente med å takke ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå