hans A Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er det noen som har 64bit utgaven av win XP? Hvordan er den sammenlignet med 32bit ver? Store forskjeller? Lenke til kommentar
henny Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Dette har vært tatt opp før. Men som sagt det meste er likt. Du må ha 64bit drivere. For en del hardware mangler disse, men for det mest brukte hardware fins det. Noe raskere respons med 64bit cpu. IE explorer er MYE kjappere. Sidene kommer fram på ett brøkdel av et sekund. Hadde problem når jeg skulle installere antivirus programmet som jeg alltid har brukt. Kunne bare installeres på 32-bit system...Programmet fantest heller ikke til 64-bit. Det må sies at dette var antivir, en lite produsent av antivirus program. Konklusjon: Bra, men regn med å støte på problem. xp pro er mer kompatibelt Kanskje like bra å holde seg til det man vet fungerer...? Ingen bedrifter eller pc-pakke selgere alla dell som jeg vet om har migrert til x64 enda, da dette garantert hadde skapt furore hos privatpersoner. Endret 17. september 2005 av henny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå