cesilie Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Noen som kan anbefale hvilken D-Link (eller hva det nå heter) jeg bør kjøpe? Jeg regner med at jeg har innebygd nettverkskort, eller? På forhånd takk Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Vil du ha Dlink da? Hvorfor ikke en sånn: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38177 Og det er jo ikke sikkert du har innebygd trådløs kort i pcen din, det må jo du sjekke! Hvis ikke selges det pakker og, med det du trenger, klientkort og router. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Hva med en slik. Får du med bf2 om du liker å spille slikt. Godt alternativ edit: Etter hva jeg ser på denne siden, så er det integrert trådløst kort i pc´n. Endret 17. september 2005 av MorePower Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Noen som kan anbefale hvilken D-Link (eller hva det nå heter) jeg bør kjøpe? Jeg regner med at jeg har innebygd nettverkskort, eller? På forhånd takk Til en HP Pavilion ville jeg ikke anbefalt D-Link i det hele tatt. Lenke til kommentar
cesilie Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Hehe, jeg er ikke så veldig inne på dette her Kremt, hvordan sjekker jeg om jeg har innebygd nettverkskort da? Ser "Morepower" har funnet en side, men jeg aner ikke hva jeg ser etter..*Nybegynner* Endret 20. september 2005 av cesilie Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dersom du har et nøyaktig modellnummer kan jeg sjekke om du har innebygd kort. Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du TEE: Hvilken modeller er det det gjelder som ikke liker Dlink? Er dette også omfattet enkelte Compaq modeller? Pga fabrikat brikkesett/nettverkskort/modem eller?. Jeg mener lest det før et eller annet sted, sikkert på forumet her, kan ikke du skrive noen linjer om det her? Mvh. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hehe, jeg er ikke så veldig inne på dette her Kremt, hvordan sjekker jeg om jeg har innebygd nettverkskort da? Ser "Morepower" har funnet en side, men jeg aner ikke hva jeg ser etter..*Nybegynner* Fra siden jeg linket til HP Pavilion ze5500 Notebook PC Broadcom Wireless LAN Driver Så det burde da være et broadcom wlan kort integrert i pc´n. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du TEE:Hvilken modeller er det det gjelder som ikke liker Dlink? Er dette også omfattet enkelte Compaq modeller? Pga fabrikat brikkesett/nettverkskort/modem eller?. Jeg mener lest det før et eller annet sted, sikkert på forumet her, kan ikke du skrive noen linjer om det her? Det jeg personlig ville gjort dersom jeg skulle kjøpt WLAN-router var å gå for enten 3com eller SMC. Det er merker det aldri har vært noe trøbbel med å få til og fungere sammen med HP sine laptoper. Generelt kan jeg si at ingen av HP sine laptoper er spesielt glad i D-Link eller Jensen. Lenke til kommentar
cesilie Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) hp pvilion ze 5525 ea må være det nøyaktige modellnummeret! Tusen takk for hjelpen forresten Endret 21. september 2005 av cesilie Lenke til kommentar
TEE Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Da finner du drivere her. Du har et Broadcom trådløst nettverkskort i maskinen. Vær obs på at dersom du har ADSL og et Thompson Speedtouch ADSL-modem, så bør du ha en router, switch eller hub mellom maskinen og modemet om du skal bruke nettverkskabel. National Semiconductor (ethernetkort i denne modellen) og Thompson Speedtouch er sjelden gode venner. Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Du TEE:Hvilken modeller er det det gjelder som ikke liker Dlink? Er dette også omfattet enkelte Compaq modeller? Pga fabrikat brikkesett/nettverkskort/modem eller?. Jeg mener lest det før et eller annet sted, sikkert på forumet her, kan ikke du skrive noen linjer om det her? Det jeg personlig ville gjort dersom jeg skulle kjøpt WLAN-router var å gå for enten 3com eller SMC. Det er merker det aldri har vært noe trøbbel med å få til og fungere sammen med HP sine laptoper. Generelt kan jeg si at ingen av HP sine laptoper er spesielt glad i D-Link eller Jensen. Greit være obs på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå