Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløs ruter til hp pavilion ze 5500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du TEE:

Hvilken modeller er det det gjelder som ikke liker Dlink? Er dette også omfattet enkelte Compaq modeller?

Pga fabrikat brikkesett/nettverkskort/modem eller?.

Jeg mener lest det før et eller annet sted, sikkert på forumet her, kan ikke du skrive noen linjer om det her?

Mvh.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg er ikke så veldig inne på dette her :D Kremt, hvordan sjekker jeg om jeg har innebygd nettverkskort da? Ser "Morepower" har funnet en side, men jeg aner ikke hva jeg ser etter..*Nybegynner*

Fra siden jeg linket til

HP Pavilion ze5500 Notebook PC

Broadcom Wireless LAN Driver

Så det burde da være et broadcom wlan kort integrert i pc´n.

Lenke til kommentar
Du TEE:

Hvilken modeller er det det gjelder som ikke liker Dlink? Er dette også omfattet enkelte Compaq modeller?

Jeg mener lest det før et eller annet sted, sikkert på forumet her, kan ikke du skrive noen linjer om det her?

Det jeg personlig ville gjort dersom jeg skulle kjøpt WLAN-router var å gå for enten 3com eller SMC. Det er merker det aldri har vært noe trøbbel med å få til og fungere sammen med HP sine laptoper.

Generelt kan jeg si at ingen av HP sine laptoper er spesielt glad i D-Link eller Jensen.

Lenke til kommentar

Da finner du drivere her. Du har et Broadcom trådløst nettverkskort i maskinen.

Vær obs på at dersom du har ADSL og et Thompson Speedtouch ADSL-modem, så bør du ha en router, switch eller hub mellom maskinen og modemet om du skal bruke nettverkskabel. National Semiconductor (ethernetkort i denne modellen) og Thompson Speedtouch er sjelden gode venner.

Lenke til kommentar
Du TEE:

Jeg mener lest det før et eller annet sted, sikkert på forumet her,  kan ikke du skrive noen linjer om det her?

Det jeg personlig ville gjort dersom jeg skulle kjøpt WLAN-router var å gå for enten 3com eller SMC. Det er merker det aldri har vært noe trøbbel med å få til og fungere sammen med HP sine laptoper.

Generelt kan jeg si at ingen av HP sine laptoper er spesielt glad i D-Link eller Jensen.

Greit være obs på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...