Spaz Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Har haugevis slike fronter, skal se etter i løpet av dagen om jeg finner noe som passer Det hadde vært supert Sorry, hadde ikke akkurat den typen der.... OK. Jeg får bare fortsette letingen min da. Har sendt mail til Gladiator Computers for 2. gang nå. Får se om de svarer denne gangen Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Jeg har nå klart å løse problemet mitt. Bestilte en "LITE-ON Silver front til Lite-on CD-RW 52X32X" fra techlife.no. Denne hadde heldigvis utganger til headset og volume. Kombinerte "skuff-dekselet" fra min forrige ordre (hvor det sto DVD på midten og CD-RW til høyre) med resten av "rammedekselet" fra den nye ordren. Resultatet ble meget bra og jeg er nå fornøyd Endret 21. september 2005 av Spaz Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Nettopp installert. Sluttresultatet : Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Sweet. Vilket kabinett er det du har? Har du link? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Sweet. Vilket kabinett er det du har? Har du link? Har dette kabinettet: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22971 Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Oooh. Har ikkje sett så mye på Lian Li. Men den der var jo søt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå