Gå til innhold

Lite-On 5232K Front Bezel Silver fra UK (LØST!)

Anbefalte innlegg

Jeg trenger å bestille et "silver front panel" til et Lite-On 5232K Combo DVD/CD-RW drev. Har søkt i lang tid for å finne rette typen. Jeg trenger et frontpanel med utgang for hodetelefoner og volumkontroll. Ingen norske webshops har visst den typen. Etter mye leting fant jeg endelig en webshop som har det jeg trenger, men ulempen er at de ikke sender utenlands (til Norge). Ta kontakt med meg på PM hvis du bor i storbritania og vil hjelpe meg. Kan betale for utgiftene dine + litt ektra for strevet med PayPal.

http://www.gladiatorcomputers.com/productd...amefrom=OldSite

post-78-1127034948_thumb.jpg

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=740321

Denne har volum og hedetelefonutgang - men jeg kan ikke garantere at den passer til din gamle kombo enhet.

Ok. Hvis jeg ikke finner noen annen utvei får jeg kanskje bestille den. Litt dumt at det ikke er bilder over produktene, men er heller ikke store summen jeg taper hvis det viser seg at den ikke skulle passe :)

Edit: Står vel også DVD RW på fronten av det panelet sikkert? Siden den er beregnet for DVD+/-RW combo spillere.

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
trenger du headsetutgang og volumjul da?

Ja, det gjør jeg. Ellers hadde jeg ikke startet denne tråden ;)

Headsetutgang og volumhjul er vel på selve spilleren, hvis du er litt hendig klarer du å lage åpninger for det selv ;)

Dersom det ikke er veldig viktig at det skal se 100% skikkelig ut...

Lenke til kommentar
trenger du headsetutgang og volumjul da?

Ja, det gjør jeg. Ellers hadde jeg ikke startet denne tråden ;)

Headsetutgang og volumhjul er vel på selve spilleren, hvis du er litt hendig klarer du å lage åpninger for det selv ;)

Dersom det ikke er veldig viktig at det skal se 100% skikkelig ut...

Vil helst ikke lage en slik "hjemme-mekk" løsning. Synes det er best å finne en som passer fra starten av. Litt rart at jeg bare skulle finne en butikk som har det jeg trenger. Lite-On er vel en av (den?) største produsenten av optiske drev i verden.

Lenke til kommentar
Lite-On er vel en av (den?) største produsenten av optiske drev i verden.

Hitachi-LG Data Storage (HLDS)

Toshiba-Samsung Storage Technology (TSST)

Lite-On IT

PBDS (BenQ)

NEC

Pioneer

Asustek Computer

Dette er rangeringen over de største produsentene av optiske enheter i verden. Lite-On er på 3. plass.

Lenke til kommentar
Hvorfor kave så mye med ett sånt frontdeksel? En sånn spiller koster uansett bare noen få hundrelapper, mye enklere å bare kjøpe en ny enn å lete verden rundt etter ett nytt deksel  ;)

Ja, har også sett litt rundt i webshoper for å finne en ny sølvfarget brenner med headset og volume control. Bestilte AOpen sin CRW5232 'Camelon' DVD/CD-RW combo med medfølgende sort og sølvfarget frontpanel. Trodde den skulle se slik ut:

http://www.levi.cz/image/AOpenCombo5232cha...ee934045fd25157

Når jeg mottok spilleren var visst det en ny versjon uten headphone og volume control som slik ut :( :

http://images.ldlc.com/photosldlc/00/00/41...000418807_2.jpg

At det skal være så vanskelig å få tak i en sølvfarget Combospiller med headphone + volum control :nei:

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
Hvorfor kave så mye med ett sånt frontdeksel? En sånn spiller koster uansett bare noen få hundrelapper, mye enklere å bare kjøpe en ny enn å lete verden rundt etter ett nytt deksel ;)

Det er rart dette med styling, noen gutter viser seg mer jålete enn de fleste kvinner når det kommer til kosmetikk for PC og biler;-)

Personlig hadde jeg antakelig kjøpt en sprayboks med sølvmaling om jeg hadde brydd meg om slikt.

Lenke til kommentar

Det handler også om prinsipp :) Hvis man først har kommet i gang og leter etter noe bestemt og feiler gang på gang, vil man kanskje til slutt nesten gjøre hva som helst for å klare det. Been there, done that. Og ikke minst, det er gir til slutt en viss grad av selvtilfredshet når man klarer det selv om man selvsagt kunne ha gitt opp langt tidligere og gått for en rimeligere/enklere løsning.

Lenke til kommentar
Det handler også om prinsipp :) Hvis man først har kommet i gang og leter etter noe bestemt og feiler gang på gang, vil man kanskje til slutt nesten gjøre hva som helst for å klare det. Been there, done that. Og ikke minst, det er gir til slutt en viss grad av selvtilfredshet når man klarer det selv om man selvsagt kunne ha gitt opp langt tidligere og gått for en rimeligere/enklere løsning.

Jepp.

Slik som min konstante leting etter et Gigabyte GA-8KNXP i875P hovedkort... Har nå funnet ett som jeg håper duger, demokort fra netshop....

Tror jeg har prøvd rundt 8-10 i875/i865 kort som ikke duger :(

Dette inkludrer merker som asus, MSI, Abit, Soltek og Epox.

Den vanligste feilen er at de NEKTER å starte opp etter å ha satt i alle PCI kortene. Per dags dato kjører jeg Abit IC7-MAX, men kan ikke si meg 100% fornøyd med dette heller - det har nemlig ikke ekstra IDE kontroller integrert (VIKTIG denne kontrolleren må støtte ATAPI - no Promise og highpoint IKKE gjør) og har heller ikke plass til en god thermalright CPU kjøler.

Hadde Gigabyte GA-8KNXP helt til det tok kveld og nettbutikken ikke klarte å skaffe nytt... Etter det har de vært en leting uten like.

Ja det er perfeksjonismen :p Finnes det sokkel 939 kort eller sokkel 775 kort som oppfyller mine krav? NEI. Så jeg sitter liksom igjen med sokkel 478.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...