Twister Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg har en centrino laptop som har en sinnsykt irriterende uvane med å plutselig slå av radiosenderen uten forvarsel. Dette skjer som regel under de mest intense kampene i Frozen Throne på Battle.net og hver gang er det like før pcn havner på hodet ut ruta! Når jeg bare surfer eller laster ned hender det omtrengt aldri. Jeg har et ellers meget stabilt system på pcn og anser med som en avansert bruker, men klarer ikke få bukt på dette problemet. Den eneste forklaringen jeg har er at jeg, under hektisk spilling, bruker en eller annen windows hotkey som slår av radioen. Pcn har ikke noe fysisk knapp for dette og da bruker det å være en software hotkey. Men jeg aner ikke hva denne hotkeyen er siden det ikke står i manualen og google hjelper heller ikke stort.. Noen som har noen forslag eller som vet hva hotkeyen til radio switchen er?? Hardware og system: Elitegroup 556e (1.7, 1gb ram, veldig lik 1557 modellene) Win2000 sp4 855pm chipset Intel 2200bg (meget sterkt signal til routern) Har nyeste driver på chipset og nettverk Zonealarm og norton av Lenke til kommentar
hpeike Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dersom du har en d-link 624+ router, så har den kompablitets broblemer med intel nettverkskort mvh hpeike Lenke til kommentar
Twister Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Det er en Belkin router... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå