ÖzzY Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 IMPORTANT: When starting the engine you must take into account: -The contact key is in the adequate position (ON position) -The lateral support is totally folded the frame, if not the security switch in it, will prevent the starting. Lateral support = støtta ? Betyr dette at hvis støtta er nede så vil ikke mopeden starte? Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det er støttesperre på mange mopeder, om den plager deg så kan du sannsynligvis bare nappe ut kabelen mvh lasse Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Man kan vel fremdeles starte den med støtta nede og motoren i fri? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Man kan vel fremdeles starte den med støtta nede og motoren i fri? Tydligvis ikke Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det virker svært upraktisk. 125-ern min funker i fri, men stopper med en gang jeg setter den i gir med støtta nede. Men er jo ikke all verdens jobb å kople fra den bryteren. Btw: på noen sykler kan den bryteren slå inn ved vibrasjoner og gi symptomer på motorfusk. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Min RX har ihvertfall ikke noen sperre på støtten. Er jo en smal sak å sjekke da. ( ta en titt under) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå