krell032 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 I dag spiller jeg på en US server, og har to level 60: en rogue og en warrior. Men, synes vel at raiding tidene til MC og slikt blir litt sent. Har derfor vurdert å starte på nytt på en europeisk server, men har noen spørsmål: f.eks, - Er det noen norske guilds der ute? - Og i så fall. foregår all kommunikasjon på norsk?(synes kanskje innlysende, men hvem vet) - Hva er den normale raiding tiden norsk tid? - hvordan er kommunikasjonen på de enkelte serverne, er det mye gebrokken engelsk og slikt? Og kommer de lokale språkene bobblende innimellom? - er det noen klasser som trengs mer enn noe annet? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Heisann. Jeg spiller på euro-server, går helt greit det. Er ikke ofte det kommer noen danske osv som prater sitt språk, som regen driter jeg i det når det skjer. Jeg spiller på engelsk guild, eller, vi prater vertfall engelsk. Jeg vet ikke hvordan det er med kommunikasjon i Mc osv, fordi jeg er bare level 33. Classes som trengst: Vel, om du vil ofte vere med på raids osv, vil jeg si priest/warrior er beste, men flest warriors, så priest ville jeg valgt. Håper noen andre kan hjelpe deg mer. Burning blade er masse masse nrosker på, men jeg spiller på daggerspine. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Skulle jeg startet på nytt, hadde jeg nok startet på enten Haumarush eller Lightning's blade. Etter sigende serverne hvor alle level 60-folkene startet ny char for å få en frisk start. Har egentlig bare dårlig erfaring med utelukkende norske guilds, men nå har jeg ikke vært med i noen MC-raids eller tilsvarende. Uansett, guilds som ukritisk tar inn medlemmer bare på bakgrunn av hvilket land de kommer fra, får inn mye rask. Priest er vel den klassen som er mest etterspurt. Druids også (iallefall på horde-siden), men det har mye med roots å gjøre (WSG og lignende). Som warrior med god forståelse på hvordan klassen skal spilles, skal det vel heller ikke være noe problem å finne seg et ok guild. Rogues, derimot, er det overflod av, og er vel en av klassene som et guild først stopper inntak av. Endret 17. september 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå