Equilibrium Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Hei! Her en dag på bussen satt jeg og hørte på musikk med det nye KOSS Portapro headsettet mitt. begynte å prate litt med en kamerat og han spurte om jeg ville ha bedre lyd, så han mekka med EQ innstillingen på mp3 spillern, og etter et par dager var bassen i høyre høyttaler sprengt. Høres helt for jævli ut med drrrrrrr drrrrrr i høyre øre. Hva skal jeg gjøre? Er det ikke garanti på dem? Endret 17. september 2005 av Equilibrium Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei!Her en dag på bussen satt jeg og hørte på musikk med det nye KOSS Portapro headsettet mitt. begynte å prate litt med en kamerat og han sa om jeg ville ha bedre lyd, så han mekka med EQ innstillingen på mp3 spillern, og etter et par dager var bassen i høyre høyttaler sprengt. Høres helt for jævli ut med drrrrrrr drrrrrr i høyre øre. Hva skal jeg gjøre? Er det ikke garanti på dem? er det ikke livstidsgaranti?? Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 er livstid garanti på dem ta med kvitteringa til en forhandler som selger de og den blir sendt på rep! men det tar som regel lang tid.... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det kan også være et hårstå eller noe annet som ligger mot elementet og lager skurrelyden. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 da jeg var med en kompis som kjøpte et par slike så sa han bak kassa at bikkja kunne tygge de sund å du trengte bare og komme tilbake med de så skulle man få nye med en gang vis de hadde fler på lager! sa at man trengte ikke kvittering eller no sånt! kanskje han løy?! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 blås forsiktig på elementet gjennom polstringa, og se om det hjelper. hinna på de høytalerene vrenger seg ofte, og da får du den lyden. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tror jaggu meg du hadde rett, MrLee! jeg prøvde å blåse og det funka! Fett! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 forøvrig trenger man, som ble nevnt, ikke kvitering :] Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hyggelig å spre visdommen videre Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 forøvrig trenger man, som ble nevnt, ikke kvitering :] Hvorfor skulle man hatt kvittering? For å bevise at de er kjøpt i dette livet og ikke ditt forrige? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 lifetime warranty...antar den ikke gjelder hvis du dauer og noen overtar det da Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 forøvrig trenger man, som ble nevnt, ikke kvitering :] Hvorfor skulle man hatt kvittering? For å bevise at de er kjøpt i dette livet og ikke ditt forrige? Man trenger kvittering fordi det ikke er garanti på tyvgods.... Man trenger kvittering fordi garantien følger første kjøper, ikke produktet. Man trenger kvittering fordi det er et bevis på hvor det er kjøpt hvis det blir spørsmål om hvem som skal ta imot reklamasjonen (fler og fler butikker håndterer bare det de selv har solgt). Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Nå viste det seg at etter jeg hadde hørt på dem i en time ellno slik, begynte den durrelyden igjen, men det gjør ikke noe nå ettersom de ble stjålet . Spurte faktisk Netshop om nye, men garantien dekte ikke det. Vurderer å kjøpe nye PortaPro igjen snart.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Edit: Ops... så ikke at de var stjålet. Endret 5. oktober 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nå viste det seg at etter jeg hadde hørt på dem i en time ellno slik, begynte den durrelyden igjen, men det gjør ikke noe nå ettersom de ble stjålet . Spurte faktisk Netshop om nye, men garantien dekte ikke det. Vurderer å kjøpe nye PortaPro igjen snart.. Finn frem litt godt lys og se om du greier å få noen hårstrå ut av puten foran elementet. Hvis du etter det ikke får de til å fungere, og netshop ikke vil ta dem i mot, kan du stikke innom en elektronikk- eller musikk-forretning i nærheten og si at de er ødelagt. Jeg vet om flere som tar dem i mot uansett hva som er problemet. Du må da kanskje betale 50 kr for å få kliss nye. Du las det han skrev godt skjønner jeg endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå