ilpostino Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 kjøpt meg tv-tuner med skjermkort med integrert fm-tuner. har kabel fra UPC og da lurer jeg på en liten ting: må radiokanaler kjøpe seg inn på kabelen til UPC for å sende der eller får jeg inn rubbel og bit på kabelen eller vil det lønne seg å bruke vanlig radio antennekabel for å få inn radio? Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kommer litt an på hvor du bor, men bor du i en storby er det gode muligheter for at du får inn mer med en antenne Lenke til kommentar
acon Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 jeg vil vel gjette at kvaliteten blir bedre på kabel?.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kommer jo helt ann på mottakerforholdene der du bor. Jeg kan faktisk se bort til tårnet som sender radiobølgene, samt at jeg har kabel fra UPC. Merker ingen forskjell i kanalutvalg/lydkvalitet om jeg tar signalene fra lufta eller fra kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå