Galandrik Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Når jeg har latt pc'en stått på en stund uten å bruke den slik at den skrur av hd etc og jeg skal til å bruke den igjen, så starter hd'ene etc og jeg får se win XP skrivebordet i et par sec for pc'en starter om igjen. Hva skyldes dette og hvordan kan jeg rette det opp igjen? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Bare en tanke, men kan det være strømforsyninga? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 på Windows Update finnes det en fix som jeg tror fikser dette problemet Oppdatering for fortsettelse etter ventemodus Nedlastingsstørrelse: 203 kB, < 1 minutt Denne oppdateringen håndterer problemet "Devices May Not Power Up Properly When Resuming From Standby (Q311542)" i Windows XP, og er omtalt i artikkel Q311542 i Microsoft Knowledge Base (KB). Last ned nå for å løse et problem som hindrer datamaskinen i å fortsette etter ventemodus. Kanskje noe sånt ? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 kan osso vere et varmeproblem. enkelte pc'er restarter for og "redde" hardwaren i pc'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå