huber Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Når jeg skal skrive ut med min ip 4000 drar arkmateren papiret bare på høyre side med det resultat at papiret kiler seg. Noen som har svaret på hvorfor dette skjer? må jeg sende den inn på rep eller kan det fikses selv? Endret 17. september 2005 av huber Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Bruk garantien, har du prøvd å fikse det, for så å sende det inn, kan eg nesten garantere at du ikkje får det på garantien. Lenke til kommentar
SirKristofferG Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg har hatt samme problem med min iP 4000, og den er nå inne på reprasjon. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Fint hvis trådstarter bruker "edit" knappen og fjerner caps i overskriften. SKRIKING er ikke populært Lenke til kommentar
Therogerman Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 har en ip4000 med samme problem jeg og nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå