Lightning Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hvilken modell er det da? Hva slags utstyr har den? Sorry hvis jeg høres litt skeptisk ut, men hørtes nesten så altfor godt til å være sant. Får du med kvittering på kjøpet også? Hva var det han betalet for maskina og for hvor lenge sia? Endret 19. september 2005 av Lightning Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Den har : Pentium M 2 GHz ATI X700 grafikkort 512MB Ram 60GB HD, DVD±RW, WLAN Alt jeg fikk vite.. og at han betalte 15000,- ny for den på komplett.. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Kan umulig være lenge siden han kjøpte den. Den har bare vært på markedet i kanskje litt over en uke....synes det virker merkelig. Han kunne jo bare ha brukt angreretten og fått pengene tilbake. Høres ut som det er et eller annet som skurrer. Men hvis ikke så må jeg bare få gratulere deg et skikkelig scoop av kjøp. Tror du kommer til å bli sinnsykt fornøyd Lenke til kommentar
YngveK Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvilken ram bør man kjøpe for å oppgradere den til 1024MB? Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 ddr2 4200 Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Da var Asus M6va bestilt fra PSdata for 13 490,- Finner ikke denne pcen lenger på ps-data jeg. Er jeg virkelig så dårlig til å søke? Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Her er linken til maskina på psdata: Link Men anbefaler allikevel å investere 1500 kr ekstra og få bedre skjerm og raskere cpu hos articom.no Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 ææh.. blei så skuffa da jeg ikke fant no pakkelapp i postkassa i dag.. Bor i trondheim, og på pakkesporing står det "registrert omlastingsterminal - trondheim". Vil ha dataen min! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Den ser ut til å bli perfekt følgesvenn for meg... webcam, Bluetooth, nok usb, dvd erstatter hdd eller strøm hvis jeg vil, nok harddisk plass. rask cpu, lett med karbonfiber. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Den ser ut til å bli perfekt følgesvenn for meg... webcam [...] M6-chassiset til Asus har ikke innebygget webcam. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hvilken bærbar fra Asus har det ? Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Kommer denne maskinen med 2*256 mb ram, eller 1* 512? Jeg har veldig lyst på en maskin fra Asus eller Acer, men synes det er vanskelig å finne maskiner som ikke har 2*256. Det er jo bortkastet når man vi oppgradere. Edit: Også vanskelig på enkelte butikker og finne ut om maskinene deres har 2*256 eller 1*512 Mvh Trond Endret 21. september 2005 av jaymz Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hvilken bærbar fra Asus har det ? Asus A6va har web-cam blant andre.. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kommer denne maskinen med 2*256 mb ram, eller 1* 512? Jeg har veldig lyst på en maskin fra Asus eller Acer, men synes det er vanskelig å finne maskiner som ikke har 2*256. Det er jo bortkastet når man vi oppgradere. Jeg søkte litt på Google og fant et par sider hvor den hadde 1x512. En annen versjon av denne med 1GB ram hadde 2x512. Det beste er vel å spørre en butikk her i Norge så er man sikker. Har lyst på en slik maskin selv og håper at dere som har bestilt legger ut noen fyldige rapporter. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Asusen min ble sendt igår og har ikke kommet lengre enn til stokke, hvor nå hen det må være i verden. Bor i trondheim her og, håper å få den til fredagen. Skal som tidligere sagt legge ut en skikkelig forbrukertest av denne, med bilder og det hele. Ellers så kan det lønne seg å se på notebookreviews.com. Der ligger det en veldig god test av maskina. Er ganske så sikker på at det er 2x256, desverre. Savner også litt webkamera, hadde vært kjekt å hatt det og, men samtidig så har denne maskina så mye å tilby som langt overgår et stakkarslig webkamera. Hittil har jeg ikke funnet noen som helst bærbar som nærmer seg den samme kvaliteten og designet til den prisen. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Denne danske butikken selger med 1x512, det gir litt håp... Stokke er i nærheten av Horten hvor Articom holder til. Pakken din har ikke kommet langt med andre ord. Lenke til kommentar
tert Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Denne ser veldig interresant ut. Takker Lightning for posten. En ting: Har den DVI? Hvis ikke; finnes det en port replikator for den medstøtte for DVI? Er ikke så hypp på å hooke opp 24-tommeren med VGA Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Noen som har peil på hvordan det er å legge inn linux på den? Lenke til kommentar
jesk Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 jeg har også bestilt pc-en fra articom. min har de ikke sendt enda, jeg har iallfall ikke fått noe pakkenummer jeg håper også inderlig det er 1x512, har du sett noen steder de selger med 2x256mb, lightning? pc-en har et ati-kort og jeg har lest steder at det visstnok skal være vanskeligere å få ati til å funke i linux enn det er med nvidia. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Vet ikke men tror desverre maskina blir levert med 2x 256 brikker. Vet desverre ikke noe om linux, men ati er vel ganske så gode på driver siden så ville kanskje regnet med at de hadde dette på plass....men som sagt dette blir ren synsing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå