Qwseyvnd Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Nå er min batteritid på tilbake normalen og wear level er på 0%, jeg gjorde å kalibrere batteri på bios...først må du lade batteri til den er helt 100%, så kan du kalibrere batteri via BIOS. Lenke til kommentar
therese84 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Nå er min batteritid på tilbake normalen og wear level er på 0%, jeg gjorde å kalibrere batteri på bios...først må du lade batteri til den er helt 100%, så kan du kalibrere batteri via BIOS. 5028614[/snapback] Okey.. skjønner ikke hva du prater om jeg, lol! Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 therese84, du må installere et program som heter Everest Home Edition 220 (Google er din venn...) og kjøre det før du kjører Speedfan. Du trenger bare åpne og lukke det igjen, så blir viftene oppdaget. Lenke til kommentar
andholm Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Noen som har trøbbel med lang oppstartstid på M6Va? Min bruker enormt lang tid på å starte opp. Noen tips? A Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ja jeg har også lang oppstartstid, jeg driter i hva problemet er så lenge alt fungerer. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 dere med lang oppstartstid, har dere clean xp-install eller bruker dere den som fulgte med pcen? Kan være at en clean-install vil starte raskere Lenke til kommentar
therese84 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 jeg har ikke clean xp install og den er veldig kjapp! Lenke til kommentar
therese84 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Noen som har forslag til sekk til denne PCen? Det er veldig viktig at det er plass til skolebøkene i tilleggog at den gir best mulig beskyttelse (i bunnen av sekken og kanskje vanntett?) =) Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Her er det mange bra ryggsekker...har tenkt på carbon versjonen sjøl. Litt dyrt men det fortjener "ungen" min. Link Lenke til kommentar
therese84 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det kaller jeg dyre ryggsekker ja.. hjelpes! Så litt snåle ut da, hehe. Nesten så man skulle tro man hadde en støvsuger på ryggen. Men de er vel så sikre som de kan få blitt. Noen litt billigere eller? Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg hadde egentlig kjøpt en caselogic...bra ryggsekker men glidlåsen tok borti samtidig som at den ikke beskyttet toppen av bærbar pcen. Så blir å levere tilbake og få pengene tilbake. Er sjøl på jakt etter den perfekte ryggsekk. Samsonite har en 17" tommers versjon som er sånn passe grei. Selve ryggsekken er stiv men ikke lommen til bærbaren. Men den er såpass stor at du får selve pcen + et second skin nede i den. Men synes det blir for mye styr....ønsker bare å ha en ryggsekk hvor jeg kan slenge den rett ned i. Dere andre som har Asusen...hva slags ryggsekk benytter dere? Lenke til kommentar
oycob Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Nå har jeg fått hentet pcen, og jeg må si at jeg liker den mye bedre enn a6va som jeg også har prøvd! Eneste problemet jeg har hatt så langt er at wlan slutter helt å fungere når maskinen har vært i standby-modus. Må reinnstallere driveren for å få koblet til nettverket igjen Noen med samme problem og evt. en løsning? Har foreløpig stilt inn alt sånn at den aldri skal gå i standby, men kan jo være greit å ha muligheten, spesielt når man skal være en stund uten nettstrøm... Lenke til kommentar
therese84 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Fant denne, for de som vil gjøre maskinen stille (og som ikke klarer å finne ut av det selv - som meg ) http://forum.rightmark.org/topic.cgi?id=6:336 Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Æææh....er det noen andre som har lagt merke til en litt høyfrekvent lyd nede i venstre hjørnet av maskinen når man enten åpner opp programmer eller scroller med musa? Altså der led lysene sitter... *Edit* Da jeg restartet maskinen så forsvant ulyden....merkelige greier. Så lenge den holder seg borte er jeg fornøyd Endret 23. oktober 2005 av Lightning Lenke til kommentar
therese84 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Fulgte oppskriften til det jeg linket til og det funket skikkelig bra! PCen er kjølig og stille som bare det! Får håpe asus kan oppgradere biosen slik de nevner i tråden! Lenke til kommentar
therese84 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Lightning: Denne var billig da, hehe... men er vel ikke god nok? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301521&cks=PRL http://www.vaagenconsulting.no/PartDetail.aspx?q=p:626236 Hmmm.. om den passer da.. har ikke vi mer enn 15", 15,4"? Endret 24. oktober 2005 av therese84 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hmmm.. om den passer da.. har ikke vi mer enn 15", 15,4"? 5051797[/snapback] 15,4" er helt riktig. Vet ikke hvor stor forskjell det er i bredden på de to, men siden 15,4" er widescreen er den nok bredere. Jeg har problemer med å få Asusen oppi sekken som jeg kjøpte sammen med en Dell laptop. Den har 15" skjerm... Lenke til kommentar
therese84 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Okey, da må jeg vurdere en annen.. synd egentlig for den var billig! Har noen andre forslag eller? Jeg vil helst ikke ha den som så ut som en støvsuger hehe.. sikkert sykt bra beskyttelse, men grusom dyr og litt rar. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Okey, da må jeg vurdere en annen.. synd egentlig for den var billig! Har noen andre forslag eller? Jeg vil helst ikke ha den som så ut som en støvsuger hehe.. sikkert sykt bra beskyttelse, men grusom dyr og litt rar. 5052786[/snapback] Hva med disse? http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=56395 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=56396 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=54801 Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hei. Jeg har en problem med lyd...lyden kommer ikke fram vet noe løsning. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå